کد خبر : 1164
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱

مادرانه ورزشی و محبت مادر ورزشکار به نوزاد شیرخوار در وسط مسابقه

مادرانه ورزشی و محبت مادر ورزشکار به نوزاد شیرخوار در وسط مسابقه

عکس جالب مادرانه ورزشی. فوتبالیست مادری که در جریان مسابقه نیز حواسش به فرزندش بوده و از نوزاد شیرخوار خود غافل نمی شود توجه و بازتاب مثبت خوبی در فضای مجازی داشت. الهام فرهمند که در تیم ملی فوتبال کشورمان نیز بازی می کند در جریان بازی تیمهای البرز و اصفهان؛ که از سری مسابقات

عکس جالب مادرانه ورزشی. فوتبالیست مادری که در جریان مسابقه نیز حواسش به فرزندش بوده و از نوزاد شیرخوار خود غافل نمی شود توجه و بازتاب مثبت خوبی در فضای مجازی داشت.

الهام فرهمند که در تیم ملی فوتبال کشورمان نیز بازی می کند در جریان بازی تیمهای البرز و اصفهان؛ که از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار می شد؛ از طفل شیرخوار خود غافل نشده و برای ثانیه هایی به کنار زمین مسابقه آمده و با شیشه به کودک خود شیر داد.

این دیدار در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شد و مادرانه ورزشی خوبی را بین ارنیکا پاپی و مادر مهربانش الهام فرهمند خلق کرد.

عکسی از این اتفاق زیبا و حواس مادر در جریان یک مسابقه مهم به فرزندش را ببینید:

مادرانه ورزشی وسط جریان مسابقه

مادرانی که بیراه نگفته اند، بهشت زیر پای انهاست تا حتی در جریان یک رویداد مهم ورزشی در سطح ملی نیز این مادر از فرزندش غافل نشده و از کوچکترین فرصت برای پرسیدن و دلجویی حال نوزادش استفاده کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دشمنی تا دوستی و محبت چندان هم فاصله […]