کد خبر : 2003
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳

کارتون شهرک کلیله و دمنه چه زمانی پخش می شود

کارتون شهرک کلیله و دمنه چه زمانی پخش می شود

ساعت و زمان پخش سریال کارتون عروسکی شهرک کلیله و دمنه؛ کارتون شهرک کلیله و دمنه مرضیه برومند چه زمانی پخش می شود و چه کاراکترهایی دارد. بزرگترین کارتون عروسکی ایران توسط مرضیه برومند با نام شهرک کلیله و دمنه تولید و ساخته شد. بزرگترین سریال عروسکی کشور توسط مرضیه برومند ساخته شد. سریال زیبای

ساعت و زمان پخش سریال کارتون عروسکی شهرک کلیله و دمنه؛ کارتون شهرک کلیله و دمنه مرضیه برومند چه زمانی پخش می شود و چه کاراکترهایی دارد.

بزرگترین کارتون عروسکی ایران توسط مرضیه برومند با نام شهرک کلیله و دمنه تولید و ساخته شد.

بزرگترین سریال عروسکی کشور توسط مرضیه برومند ساخته شد. سریال زیبای کارتونی شهرک کلیله و دمنه که در آن بیش از پنجاه شخصیت کارتونی هنرآفرینی و هنرنمایی می کنند.

در این سریال عروسکی؛ مرضیه برومند به عنوان کارگردان و مصطفی احمدی نیز تهیه کننده خواهند بود.

زمان پخش سریال کارتون عروسکی شهرک کلیله و دمنه مرضیه برومند

سریال کارتونی شهرک کلیله و دمنه از ساخته های مرضیه برومند از روز جمعه سیم اردیبهشت ماه به صورت اختصاصی از پلتفرم نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

بزرگ‌ترین سریال عروسکی ساخته شده در ایران با بیشتر از ۵۰ شخصیت جدید خواهد بود.

سریال عروسکی «شهرک کلیله و دمنه» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی، از روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه به صورت اختصاصی در پلتفرم شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

از صدا پیشه گان سریال کارتونی جدید تولید شده توسط مرضیه برومند می توان به ياله صامتی، مریم سعادت، آزاده مویدی فرد، امیرحسین صدیق، مهیار مجیب، نازی خاتمی، نادر برهانی مرند، فرزاد حسنی، لیلی رشیدی؛ رامین ناصر نصیر، سارا اقبال؛ مرجان پورغلامحسین و مرضیه برومند اشاره کرد.

از بازی دهندگان عروسکهای این سریال پر شخصیت کارتونی شهرک کلیله و دمنه نیز می توان به نگار شهبازی، علی پاکدست، مرجان نامور، علی اعتصامی فر، پیمان فاطمی و محمد اعلمی اشاره کرد.

این سریال کارتونی مهیج با اسم شهرک کلیله و دمنه ساخته مرضیه برومند کارگردان زبده و کارکشته کشورمان که از سابقه کارهای مهم و خوبی برای کودکان و نوجوانان نیز برخوردار است؛  احتمالا بتواند مخاطبان خوبی را پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها