کد خبر : 1378
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

مبلغ قرارداد رئال مادرید با کیلیان امباپه چقدر است

مبلغ قرارداد رئال مادرید با کیلیان امباپه چقدر است

مبلغ قرارداد رئال مادرید با کیلیان امباپه چقدر است میزان مبلغ توافق شده امباپه با رئال مادرید چقدر می تواند باشد و امباپه با چه مبلغی به رئال خواهد رفت؟ مبلغ توافق شده امباپه با رئال به نظر شما چقدر می تواند باشد؟ هر چقدر که به پایان فصل رقابتهای اروپایی نزدیک می شویم، اخبار

مبلغ قرارداد رئال مادرید با کیلیان امباپه چقدر است میزان مبلغ توافق شده امباپه با رئال مادرید چقدر می تواند باشد و امباپه با چه مبلغی به رئال خواهد رفت؟ مبلغ توافق شده امباپه با رئال به نظر شما چقدر می تواند باشد؟

هر چقدر که به پایان فصل رقابتهای اروپایی نزدیک می شویم، اخبار نقل و انتقالات مربوط به ستاره ای همچون امباپه نیز داغتر از همیشه دنبال می شود.

با اختلاف زیاد می توان مهمترین خبر نقل و انتقالات ورزشی را مربوط به کیلیان امباپه دانست. ستاره پاریسی سوژه مهم نقل و انتقالات شده و گویا در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید کهکشانی است.

در خصوص میزان مبلغ قرارداد کیلیان امباپه با رئال مادرید حرفهای ضد و نقیض زیادی گفته شده است اما با یک حساب سر انگشتی شاید بتوان میزان مبلغ قرارداد او را بیشتر از 200 میلیون یورو دانست چرا که در فصل گذشته رئال برای به خدمت گیری امباپه این پیشنهاد را به پاریسن ژرمن داد که با مخالفت این باشگاه نیز مواجه گردید.

[quote]بیلد حالا در ادعایی تازه گفته امباپه با رئال توافق کرده و به عنوان یک بازیکن آزاد راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد.[/quote]

امباپه و قرارداد با رئال مادرید

حالا در صورت این امکان می توان به انفجار بمب نقل و انتقالاتی این فصل توسط امباپه و رئال مادرید اشاره کرد. توافق بزرگی که می تواند به شدت هواداران رئال را خوشحالتر از همیشه کند. در حالی که اخباری نیزاز جدایی گرت بیل با رئال وجود دارد پیوستن امباپه برای رئالیها می تواند بهترین خبر باشد.

امباپه و پوشیدن پیراهن شماره 7 افسانه ای رئال

گفته می شود امباپه در صورت پیوستن به رئال، شماره 7 این تیم را بر تن خواهد کرد. شماره ای که سالها کریستین رونالدو آن را بر تن کرده بود و همه با این شماره خاطرات زیادی دارند.

البته این موضوعها در حد گمانه زنی است اما اتفاق افتادن قرارداد امباپه با رئال چندان هم دور و سخت به نظر نمی رسد. اتفاقی که می تواند امباپه را شاگرد کارلو آنچلوتی کند.

ادعاهایی نیز قبلتر از این وجود داشت که چنانچه زیدان به پاریس سن ژرمن بپیوندد ستاره فرانسوی پاریس یعنی امباپه راضی به جدایی این تیم نخواهد بود اما گویا طبق گمانه زنی رسانه ها همه چیز تمام شده و شاید به زودی موضوع پیوستن امباپه به رئال نهایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تصمیم نهایی امباپه برای رفتن به رئال یا ماندن در پاریس چیست | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به نظر می رسید و امباپه را در رئا&#1604… می توانستیم […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بدانیم اما امباپه بودن و ماندگاری […]

trackback
آیا امباپه افسرده است؟/ توضیح شرایط روحی مهاجم فرانسه | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] خصوص شرایط روحی کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی […]

trackback
فرصت کیلیان امباپه برای تصمیم گیری سرنوشت در امباپه چقدر است؟ | مارال نیوز
9 ماه قبل

[…] رسد که فرصت های کیلیان امباپه برای تعیین شدن […]