کد خبر : 1375
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

مدت قرارداد آنچلوتی در رئال مادرید؛ سرمربی رئال تا چه سالی قرارداد دارد

مدت قرارداد آنچلوتی در رئال مادرید؛ سرمربی رئال تا چه سالی قرارداد دارد

مدت قرارداد کارلو آنچلوتی در رئال مادرید؛ سرمربی موفق رئال کارلو آنچلوتی تا چه سالی با این تیم قرارداد دارد و تا کی دوست دارد که در این تیم بزرگ کهکشانی باقی بماند؟ در خصوص آنچلوتی حرفهای زیادی در خصوص رفتن او از رئال مادرید و قرارداد نبستن او با این تیم وجود دارد اما

مدت قرارداد کارلو آنچلوتی در رئال مادرید؛ سرمربی موفق رئال کارلو آنچلوتی تا چه سالی با این تیم قرارداد دارد و تا کی دوست دارد که در این تیم بزرگ کهکشانی باقی بماند؟

در خصوص آنچلوتی حرفهای زیادی در خصوص رفتن او از رئال مادرید و قرارداد نبستن او با این تیم وجود دارد اما قهرمانی زودهنگام رئال مادردید با او و همچنین راهیابی به جمع 4 تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا او راحتتر در خصوص ماندن یا رفتنش از رئال مادرید حرف بزند.

بعد از موفقیتهای اخیر آنچلوتی در رئال مادرید، حالا اون می تواند حرف دلش را بزند. به نظر می رسد آنچلوتی در رئال مادرید خوشبخت است و از وضع موجود و ادامه دادن با این تیم لذت می برد.

تمایل زیاد آنچلوتی برای عقد قرارداد با رئال

اما حالا آنچلوتی حرفهای احساسی را می زند. حرفهایی که مو را به تن طرفداران رئال سیخ می کند.

کارلو آنچلوتی امروز در مصاحبه ای اعلام کرد پس از جدایی و ترک رئال احتمالا از مربیگری خداحافظی کند اما در صورت خواست رئال تا 10 سال دیگر نیز در این تیم حاضر است بماند.

این حرفها نشان دهنده علاقه زیاد آنچلوتی به رئال مادرید و تمدید توافق با این باشگاه متمول ورزشی است. این میل نیز مطمئنا دوجانبه است و رئال نیز با توجه به نتایج درخشان رئال، خواستار تمدید قرارداد و ماندن آنچلوتی با این تیم خواهد بود مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره و حاشیه ای غیرقابل پیش بینی شده ای در چند وقت اخیر در سانتیاگو برنابئو رقم زده شود.

حالا می توان کارلو آنچلوتی را برای فصل دیگر نیز با اطمینان سرمربی رئال دانست. سرمربی باتجربه ای که با قهرمان کردن رئال تبدیل به پیرترین سرمربی رئالی شد که لالیگا را توانسته فتح کند.

یک آزمون بزرگ دیگر نیز هم اکنون در پیش پای کارلو آنچلوتی قرار دارد. او باید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی به مصاف منچستر سیتی برود که در بازی رفت با نتیجه 3 بر 2 به آن باخت. پیروزی در این نبرد بزرگ رئال مادرید را به فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد برد و چنانچه این مهم رقم بخورد، آنچلوتی را می توان برای سالیان سال در نیمکت رئال بیمه شده دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها