کد خبر : 11370
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

مبلغ نهایی قرارداد آنتونی با یونایتد فاش شد

مبلغ نهایی قرارداد آنتونی با یونایتد فاش شد

مبلغ نهایی قرارداد آنتونی مهاجم برزیلی آژاکس با یونایتد فاش شد؛ مبلغ گرانی که آنتونی را به تیم مورد علاقه خود در لیگ جزیره می رساند. سرانجام با پرداخت مبلغ گران 100 میلیون یورو، آنتونی مهاجم طراز اول آژاکس به منچستر یونایتد پیوست تا این بازیکن جوان راهی اولدترافورد شود. آژاکس آمستردام در نهایت رضایت

مبلغ نهایی قرارداد آنتونی مهاجم برزیلی آژاکس با یونایتد فاش شد؛ مبلغ گرانی که آنتونی را به تیم مورد علاقه خود در لیگ جزیره می رساند.

سرانجام با پرداخت مبلغ گران 100 میلیون یورو، آنتونی مهاجم طراز اول آژاکس به منچستر یونایتد پیوست تا این بازیکن جوان راهی اولدترافورد شود.

آژاکس آمستردام در نهایت رضایت داد تا ستاره جوان تیم خودش را در قراردادی به منچستریونایتد بفروشد. آنتونی از بهترین بازیکنان آژاکس در فصل گذشته بود و این بازیکن برزیلی توانست در 31 بازی که برای تیم هلندی انجام دهد 12 گل به ثمر رسانده و همچنین 10 پاس گل نیز بدهد که آمار تقریبا خوبی می تواند باشد.

بعد از کاسمیرو این دومین خرید بزرگ امسال و این فصل منچستریونایتد لقب گرفته است.

حالا یک برزیلی دیگر به جمع شاگردان اریک تن هاخ اضافه شده تا آنها در ادامه فصل لیگ جزیره بتوانند خود را در قامت یک مدعی نشان دهند.

تیم های انگلیسی در این فصل برای خرید بازیکن و مربی پولهای کلان و خوبی خرج کرده بودند و منچستر نیز مجبور بود برای عقب ماندن ازقافله رقابت با آنها اقدام به خریدهای بزرگی بکند.

سهامداران و مالکان سعودی، انگلیسی و آمریکایی در تیمهای بزرگ لیگ جزیره در حال تیمداری هستند و برای نمونه در این رابطه می توان به تیم خوب نیوکاسل اشاره کرد که در این مدت با صرف مبالغ و هزینه های زیاد اقدام به خرید ستاره های بزرگ کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دفاع از عملکرد آنتونی در منچستر در روز انتقاد دیگران | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] روزی که همگان از آنتونی بازیکن برزیلی […]