کد خبر : 31991
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

اشتباهات متعدد در خط دفاعی لیورپول و آرسنال در هفته 23 لیگ جزیره

اشتباهات متعدد در خط دفاعی لیورپول و آرسنال در هفته 23 لیگ جزیره
در شب اشتباهات متعدد خط دفاعی دو تیم لیورپول و آرسنال، این آرسنالی ها بودند که سربلند بیرون آمدند.؛

به گزارش مارال نیوز، در هفته 23 لیگ جزیره و در تقابل لیورپول و آرسنال که با برتری 3 بر 1 بازی به سود تیم میزبان یعنی آرسنال ختم شد اشتباهات متعددی در خط دفاعی دو تیم مخصوصا در خط دفاعی لیورپول شاهد بودیم.

تنها گلی که آرسنال خورد روی اشتباه و تعلل خط دفاعی و دروازه بان و همچنین دو گلی که لیورپول دریافت کرد نیز روی همین نقص اشتباه دروازه بان و ناهماهنگی خط دفاعی به ثمر رسید.

اولین گل بازی را برای تیم آرسنال بوکایا ساکا روی یک ریباند و دروازه خالی که برای او ایجاد شد در دقیقه 15 به ثمر رساند.

گل به خودی گابریل ماگالاش در آخرین دقایق نیمه نخست بازی را به تساوی کشاند. توپی که به دستان این بازیکن برخورد کرد و در نهایت وارد دروازه شد تا اگر این توپ وارد دروازه نیز نمی شد داور مسابقه احتمال زیاد اعلام خطای پنالتی به دلیل باز بودن دستان ماگالاش و برخورد توپ به دستانش می کرد.

در نهایت گابریل مارتینلی در دقیقه 67 به دلیل خروج اشتباه آلیسون بکر از دروازه باز کرد. لاندرو تروسار نیز در یک کار انفرادی و دریبل چند بازیکن لیورپول با سرعت زیاد خود توپ را بعد برخورد به پای خط دفاعی لیورپولی ها به صورت لایی از میان دو پاهای دروازه بان تیم میهمان عبور داد تا آرسنال سه بر یک لیورپول را شکست دهد.

با این برد اختلاف امتیاز دو تیم در صدر جدول به عدد دو رسید تا آرسنالی ها با صعود به رتبه دوم اختلاف امتیازشان را با شاگردان یورگن کلوپ کمتر از قبل کنند.

در شب اشتباهات متعدد خط دفاعی دو تیم لیورپول و آرسنال، این آرسنالی ها بودند که سربلند بیرون آمدند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها