کد خبر : 19303
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

مراکش با خودباوری از گروه مرگ جام جهانی صعود کرد

مراکش با خودباوری از گروه مرگ جام جهانی صعود کرد
تیم ملی مراکش با خودباوری و بازی های زیبای بازیکنان توانست به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود کند.؛

تیم ملی مراکش در کمال ناباوری از گروه مرگ مسابقات جام جهانی صعود کرد. در شرایطی که مراکشی ها کمترین شانس برای صعود نسبت به رقبایشان را داشتند.

آنها که فعل خواستن را صرف کرده بودند در نهایت مزد شجاعت و خودباوری و بازی های خوب خود را گرفته و به برتری ارزشمندی دست یافتند. بردی که آنها را به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی می کند.

نکته جالب صعود مراکشی ها در میان تیمهای مدعی بلژیک، کرواسی و کانادا بود آن هم به عنوان تیم نخست گروه. موضوعی که به حذف دو تیم شایسته گروه یعنی بلژیک و کانادا ختم شد. مخصوصا بلژیکی که مدعی قهرمانی بوده و در دوره قبلی جام جهانی به عنوان سومی جهان دست یافته بود. تیمی که شمار زیادی از نسل طلایی بازیکنان را در اختیار دارد ولی پایینتر از مراکش از صعود از گروه خود بازماند.

مراکش با خودباوری از گروه مرگ جام جهانی صعود کرد

عکس تیمی مراکشی ها پیش از شروع مسابقه

مراکش با خودباوری از گروه مرگ جام جهانی صعود کرد

شادی گل جالب تیم ملی مراکش 

مراکشی ها امشب کانادا را با دو گل حکیم زیاش و یوسف النصیری شکست دادند. تنها گل کانادا نیز توسط نایف آگرد گل به خودی زده شد.

نکته جالب در گلهای زده شده کانادا با مراکش نیز مقصر بودن دروازه بان ها روی هر سه گل خورده بود. مخصوصا رد پای اشتباه دروازه بان ها روی گل اول مراکش و تنها گل کانادا بیشتر دیده می شد.

مراکش با برتری سه امتیازی خود مقابل کانادا به عنوان تیم شایسته آفریقایی جواز حضور در مرحله بعدی جام جهانی را به دست آورد .اتفاقی که با خودباوری و اعتماد به نفس و عملکرد مناسب و تلاش مراکشی ها رقم خورد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پاشنه آشیل مراکش در دیدار با پرتغال در جام جهانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به نظر می رسد مراکش یک پاشنه آشیل […]