کد خبر : 30920
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

شکست سنگین زنان ویتنام در جام جهانی فوتبال مقابل لاله های نارنجی

شکست سنگین زنان ویتنام در جام جهانی فوتبال مقابل لاله های نارنجی
تیم فوتبال زنان ویتنام که پیش از این با حضور در جام جهانی توانسته بود شگفتی ساز شود. مقابل لاله های نارنجی یا هلند به شکست سنگینی رسید؛

تیم فوتبال زنان ویتنام که پیش از این با حضور در جام جهانی توانسته بود شگفتی ساز شود. مقابل لاله های نارنجی یا هلند به شکست سنگینی رسید.

آنها در گروه e مسابقات مقابل سد و مانع بزرگی به مانند هلند نتوانستند کار خاصی از پیش ببرند. در نهایت نیز با نتیجه هفت بر صفر ویتنامی ها نتیجه بازی را واگذار کردند.

هلندی ها که در اولین بازی خود نیز توانسته بودند پرتغال را با یک گل شکست دهند در بازی دوم مقابل آمریکا به نتیجه مساوی رضایت دادند.

حالا با برتری پرگل خود به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شوند. با توقف آمریکا مقابل پرتغال نیز در نهایت این هلند بود. که به عنوان تیم نخست گروه e جام جهانی فوتبال زنان به دور بعدی مسابقات صعود کند.

تیم ملی هلند با این بازی خوبی که از خود به نمایش گذاشت نشان داد می تواند به عنوان قهرمانی نیز برسد. تمرین خوب گلزنی مقابل ویتنام توسط زنان هلندی در آخرین بازی گروهی جام جهانی خود می تواند آنها را به عنوان تیمی گلزن در مقابل سایر رقبا نیز مطرح نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
گلزنی زودهنگام تیم ملی زنان هلند در جام جهانی ادامه دارد | مارال نیوز
9 ماه قبل

[…] در این جام توسط لاله های نارنجی هلندی تکرار شده […]