کد خبر : 18905
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

مضحک بودن هو کردن تماشاگران برای این تیم موفق

مضحک بودن هو کردن تماشاگران برای این تیم موفق
به اعتقاد رونی مضحک بودن هو کردن تماشاگران برای این تیم موفق انگلیس بدیهی به نظر می رسد.؛

در جریان دیدار انگلیس با آمریکا در دومین دیدار جام جهانی برخی هواداران اقدام به هو کردن بازیکنان نمودند. وین رونی ستاره سابق تیم ملی انگلیس معتقد است نباید تماشاگران تیم ملی انگلیس بازیکنان را در جام جهانی هو کنند. در شرایطی که هر تیمی نیاز به امید و روحیه و انرژی مثبت دارد وین رونی نیز بر این اعتقاد است که باید حامی تیم بود.

به گفته وین رونی چنین اتفاق هو کردنی واقعا مضحک خواهد بود. در شرایطی که صعود انگلیس نیز به مرحله بعدی تا حدود زیادی قطعی به نظر می رسد.

وین رونی می گوید: بعد از مساوی که برابر آمریکا به دست آمد هو شدن در استادیوم مضحک می باشد. البته طرفداران انگلیسی توقعات زیادی دارند اما نبایستی خودبزرگ بین باشیم و کیفیت رقبا را دست کم بگیریم.

مضحک بودن هو کردن تماشاگران برای این تیم موفق

به گفته وین رونی فوتبال آمریکا نیز با پیشرفت مواجه بوده و تیم و مربی و انرژی خوبی دارند و برای هر تیمی خطرناکند. اما انگلیسی ها با غرض ورزی توانایی مشاهده چنین اتفاقی را ندارند.

تیم ملی انگلیس در نخستین بازی خود یک بازی بی نقص مقابل ایران ارائه کرد. آنها 6 بر 2 ایران را بردند اما مقابل آمریکا بازی ضعیفی از خود ارائه دادند که به تساوی بدون گل نیز انجامید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
هو شدن رونالدو در عربستان و فریاد نام مسی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] الاتحاد نسبت به هو کردن رونالدو اقدام […]