کد خبر : 2769
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

معمای شیرین و جذاب ساده فکری نقطه ها بر روی کاغذ

معمای شیرین و جذاب ساده فکری نقطه ها بر روی کاغذ

سرگرمی روی کاغذ در حضور کودکان و میهمانان؛ معما و سوال چیستانی نقطه ها؛ معمای شیرین و جذاب ساده فکری روی کاغذ با بازی ذهن که می تواند برای دقایقی شما و میهمانان را سرگرم کند. چالشهای شیرین و زیبای فکری و ذهنی همیشه می توانند علاوه بر پر کردن اوقات فراغت، برای لحظاتی به

سرگرمی روی کاغذ در حضور کودکان و میهمانان؛ معما و سوال چیستانی نقطه ها؛ معمای شیرین و جذاب ساده فکری روی کاغذ با بازی ذهن که می تواند برای دقایقی شما و میهمانان را سرگرم کند.

چالشهای شیرین و زیبای فکری و ذهنی همیشه می توانند علاوه بر پر کردن اوقات فراغت، برای لحظاتی به نرمش ذهن و فکر ما نیز بیانجامد.

دنیای کنونی که پر از استرس و فراز و نشیبهای مختلف است نیازمند به استراخت و همچنین برخورداری از عملکرد درست است. این مهم به دست نخواهد آمد مگر با تمرین و نرمش دادن به مغز با مسائل فکری و ذهنی که نمونه آن را می توانیم در این معمای زیر ببینیم.

معمای ساده و زیبای فکری

به تصویر و عکس بالایی ابتدا با دقت نگاه کنید. البته قبل از نگاه کردن به عکس و نقطه های پایینی که پاسخ معمای بالایی است؛ ابتدا به عکس بالا نگاه کنید و سپس در صورت نیافتن پاسخ به عکس زیر توجه کنید.

در این بازی فکری شانزده نقطه وجود دارد. هر نقطه را شما می توانید یک شهر یا یک روستا در نظر بگیرید.

حالا شما باید کاری کنید که با کشیدن تنها شش خط صاف که البته می تواند این خطها مستقیم یا غیرمستقیم نیز باشند؛ روستاها را به هم وصل کنید و مردم آن ها را به همدیگر متصل کنید. این خطهای کشیده شده نیز باید حتما صاف باشند.

پاسخ معمای نقطه های وصل شده

پاسخ معمای نقطه ها

پاسخ معمای نقطه ها

پاسخ این معما را در عکس بالایی می توانید ببینید. منبع معما: سایت اکسپرس.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها