کد خبر : 5451
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

چه کارهایی باعث افزایش قدرت ذهن و جلوگیری از زوال عقلی می شود

چه کارهایی باعث افزایش قدرت ذهن و جلوگیری از زوال عقلی می شود

چه کارهایی باعث افزایش قدرت ذهن و جلوگیری از زوال عقلی می شود. برای خودداری از زوال عقلی و همچنین افزایش دادن قدرت ذهن چه کارهایی توصیه شده و چه تمریناتی باید انجام داد. به گزارش مارال نیوز، قدرت ذهن همواره با رفاه حال انسانها و فراهم نمودن وضعیت بهتر زندگی و همچنین افزایش تمرکز

چه کارهایی باعث افزایش قدرت ذهن و جلوگیری از زوال عقلی می شود. برای خودداری از زوال عقلی و همچنین افزایش دادن قدرت ذهن چه کارهایی توصیه شده و چه تمریناتی باید انجام داد.

به گزارش مارال نیوز، قدرت ذهن همواره با رفاه حال انسانها و فراهم نمودن وضعیت بهتر زندگی و همچنین افزایش تمرکز ارتباط مستقیمی دارد مخصوصا اگر دانش اموز و دانشجو باشید که بیشتر از همه به دلیل فعالیت تحصیلی نیاز به افزایش تمرکز ذهنی و قدرت ذهن بالا دارید.

برای افزایش قدرت ذهن و پیشگیری از زوال عقلی برخی از تمرین ها وجود دارد که انجام آن می تواند به شما کمک کند تا به بازتوانی فعالیت های ذهنی خود بپردازید.

به اینفوگرافیک زیر توجه کنید. در این اینفوگرافی به صورت خلاصه بخشی از کارهای مهم برای پیشگیری از زوال عقل در قالب عکس عنوان شده است.

راههای جلوگیری از زوال عقلی و افزایش قدرت ذهن

کارهای مهم برای پیشگیری از زوال عقلی

اول اینکه فعالیتهای ذهنی انجام دهید و ورزش و فعالیتهای اجتماعی و حضور در جمع های مختلف را فراموش نکنید.

هر گونه استعمال دخانیات از جمله سیگار را ترک کنید و یک رژیم غذایی متعادل همراه با مصرف مناسب میوه و سبزیجات را در دستور کار قرار دهید.

سطح کلسترول قند خون خود را به همراه فشار خون نیز چک و کنترل نمایید.

هفتمین علت مرگ و همچنین ناتوانی در بین افراد سالخورده از سوی سازمان جهانی بهداشت زوال عقلی عنوان شده و بایستی با تمام توان و انجام راهکارها و تمرینات مناسب مانع از کاهش قدرت ذهن و زوال عقلی شد.

به متحصصان و روانشناسان نیز حتما مراجعه کرده و از نظر مشورتی آنان بهره ببرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها