کد خبر : 22941
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

مقاومت فوق العاده تیم دسته سه مقابل بارسلونا در جام حذفی

مقاومت فوق العاده تیم دسته سه مقابل بارسلونا در جام حذفی
بارسلونا با کلی بازیکن گران قیمت در سطح جهانی در نیمه نخست مقابل تیم دسته سه کارش گره خورد.؛

مقاومت یک نیمه ای تیم ضعیف حاضر در لیگ پایین مقابل بارسلونا. تیم لیگ سه سئوتا مقابل بارسلونا مقاومتی تحسین برانگیزاز خود به نمایش گذاشت.

تیم خوب ژاوی با کلی بازیکن گران قیمت در سطح جهانی در نیمه نخست تا دقیقه 43 موفق به باز کردن دروازه سئوتا نشده بود. البته بازی در جریان بوده و باید دید در ادامه نیز سئوتا می تواند چنین مقاومت خوب خود در نیمه نخست را تکرار کند یا خیر.

پیش از این ژاوی اعلام کرده بود که بازی کردن مقابل چنین تیم هایی بسیار سخت است. تیم هایی که در لیگ های پایین بازی می کنند.

گویا تفسیر و تعبیر ژاوی نیز درست از آب درآمد. سئوتا با کلی بازیکن ناشناخته توانسته یک نیمه فوق العاده در جام حذفی مقابل بارسلونا تجربه کند. البته با توجه به رویه بازی بعید است که ادامه بازی در نیمه دوم نیز این چنین ادامه داشته باشد.

در شرایطی بارسلونا پای به این مسابقه گذاشته که در فاز هجومی خود از لواندوفسکی، فران تورس و رافینیا نیز بهره برده است.

بارسلونا که پیش بنیی می شد با ترکیب دوم خود پای به این میدان بگذارد، چندان هم ریسک نکرده و به تعداد زیادی از بازیکنان خوب خود از جمله سرخی روبرتو، فرانک کسیه و جوردی آلبا نیز بازی داده و احتمالا در صورت گره خوردن بازی در نیمه دوم سایر عناصر اصلی خود را نیز وارد زمین کند.

بارسلونا برای حضور در این بازی سفر پر ماجرایی را تجربه کرده و در بخشی از سفر خود نیز با هلی کوپتر توانست خود را به ورزشگاه سئوتا برساند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها