کد خبر : 20545
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

مقایسه عملکرد امباپه و مسی در جام جهانی

مقایسه عملکرد امباپه و مسی در جام جهانی
مقایسه عملکرد دو ستاره فرانسه و آرژانتین مسی و امباپه نشانگر برتری نسبی ستاره فرانسوی در جام های جهانی بوده است.؛

مسی یا امباپه کدام عملکرد بهتری در جام جهانی داشتند؟ مقایسه مسی و امباپه و بهتر بودن آنها در جام های جهانی با عملکردهایی که از خود به نمایش گذاشته اند.

نگاهی به آمار مسی و امباپه در بازی هایی که در جام جهانی داشتند نشان از برتری قابل توجه امباپه با توجه به تعداد بازی هایی که داشته است، دارد.

لیونل مسی تا کنون 25 بازی در جام جهانی انجام داده و امباپه که حدود 12 سال از مسی کوچکتر است تا کنون 13 بازی در جام جهانی جهانی تجربه کرده است.

کیلیان امباپه در سن 19 سالگی تجربه قهرمانی جام جهانی را نیز داشته است. با این وجود مسی در 25 بازی گذشته خود 11 گل زده و امباپه در 13 دیدار گذشته خود 9 بار موفق به گلزنی گشته است.

مسی از نظر پاس گل آمار بهتری دارد. او 8 پاس گل داشته و آمار پاس گل امباپه به عدد 2 می رسد.

میانگین گل هایی که امباپه به ثمر رسانده در هر 111 دقیقه یک بار گلزنی بوده است. اما مسی در حدود هر 200 دقیقه یکبار به بازگشایی دروازه حریفان در جام جهانی موفق شده است.

مقایسه عملکرد

عملکرد امباپه و مسی در یک نگاه بر اساس آمار

امباپه یکبار با این سن کم فاتح جام جهانی شده است. مسی  نیزکه آخرین تجربه حضور خود در جام جهانی را دارد در این مهم ناکام مانده است.

بررسی آمار مذکور نشان گر برتری محسوس امباپه از نظر عملکرد فردی و تیمی در جام جهانی است. البته مسی از این فرصت برخوردار است که در بازی امشب فینال کمی این آمار را بهبود بخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها