کد خبر : 10452
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

20 دقیقه فرصت بازی برای گلزنی علیپور کافی نبود

20 دقیقه فرصت بازی برای گلزنی علیپور کافی نبود

به گزارش مارال نیوز؛ تیم ژیل ویسنته در هفته سوم لیگ پرتغال تنها 20 دقیقه به علی علیپور فرصت بازی داد، فرصت کمی که با ایجاد موقعیت های مناسب برای این مهاجم گلزن همراه نشد تا در نهایت تیم علیپور با تساوی بدرقه شود. تقابل حساس ژیل ویسنته مقابل فامالیکائو در شرایطی با نتیجه بدون

به گزارش مارال نیوز؛ تیم ژیل ویسنته در هفته سوم لیگ پرتغال تنها 20 دقیقه به علی علیپور فرصت بازی داد، فرصت کمی که با ایجاد موقعیت های مناسب برای این مهاجم گلزن همراه نشد تا در نهایت تیم علیپور با تساوی بدرقه شود.

تقابل حساس ژیل ویسنته مقابل فامالیکائو در شرایطی با نتیجه بدون گل به اتمام رسید که هم تیمی های علیپور می توانستند سه امتیاز حساس این مسابقه را به دست بیاورند اما شاید فرصت دادن کم به مهاجم تمام کننده و موقعیت شناس سابق پرسپولیس یعنی علی علیپور مانع از دستیابی به این امتیازات مهم شد.

ژیل ویسنته و یاران علیپور در سه هفته گذشته یک برد، یک شکست و یک تساوی را تجربه کرده اند تا در جایگاه سیزدهم لیگ برتر کشور پرتغال قرار بگیرند.

این در شرایطی است که دیگر لژیونر ایرانی شاغل در لیگ برتر پرتغال یعنی مهدی طارمی با پورتو در صدر جدول این لیگ قرار گرفته و در تلاش برای تکرار عنوان قهرمانی فصل گذشته خود است. طارمی و علیپور مدت زمان زیادی را در پرسپولیس در کنار هم همبازی بودند و موفقیتهای پرسپولیس در یک برهه در سایه همکاری های خوب این دو مهاجم رقم زده شده بود.

علی علیپور جزو تکنیکی ترین مهاجمانی بوده که علاوه بر گلزنی در امر بازی سازی، حرکت های بدون توپ و همچنین جای گیری های مناسب جزو بهترینها محسوب می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها