کد خبر : 17142
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

مهدی عبدی از پرسپولیس جدا نمی شود

مهدی عبدی از پرسپولیس جدا نمی شود
با اعلام رضا درویش مهدی عبدی از پرسپولیس جدا نمی شود و تا بدین لحظه در این خصوص گل محمدی صحبتی برای جدایی بازیکن خاص نداشته است.؛

رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس از عدم اعلام جدایی مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس خبر داد. به گفته رضا درویش تا امروز مدیران و مربیان تیم پرسپولیس بازیکن جدیدی نیز به باشگاه اعلام نکردند تا نسبت به جذب آن اقدام شود. بنابراین جذب بازیکن جدید نیز تا بدین لحظه تکذیب می شود.

موضوع جذب بازیکن از وظایف و اختیارات کادر فنی بوده و بایستی آنها این موضوع را اعلام کنند. برای جدایی بازیکنی از پرسپولیس نیز باید کادر فنی مسائلی را اعلام کند که البته این موضوع نیز رخ نداده است.

بنابراین به نظر می رسد با این صحبتهای رضا درویش مهدی عبدی در پرسپولیس ماندگار شده و نیم فصل دوم را نیز در این تیم توپ بزند. البته عبدی در این فصل فرصت بسیار کمی برای بازی پیدا کرده و حتی بازیکن جوانی مثل محمد عمری نیز از عبدی بیشتر فرصت بازی پیدا کرده است. این اتفاق باعث شده بود تا شایعه هایی در خصوص جدایی وی مطرح شود.

پیش از شروع لیگ برتر حرف و حدیثهایی در خصوص لژیونر شدن مهدی عبدی به گوش می رسید. اتفاقی که در نهایت رقم نخورد تا وی یک فصل دیگر در پرسپولیس ماندگار شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
جمله انگیزشی مهدی عبدی با موضوع قوی بودن و جنگیدن | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] روانشناسی مهدی عبدی بازیکن جوانی که […]