کد خبر : 15997
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

کورتوآ مقابل کاتالان ها بازی نمی کند/ بازی رودیگر با ماسک مخصوص

کورتوآ مقابل کاتالان ها بازی نمی کند/ بازی رودیگر با ماسک مخصوص
تیبو کورتوآ دروازه بان رئال مادرید مقابل بارسلونا قادر به بازی کردن نخواهد بود و مدافع خاصشان نیز با ماسک مخصوص صورت دیدار می کند.؛

رودیگر مدافع خوب رئال مادرید به بازی مقابل بارسلونا در صورت همراه داشتن ماسک مخصوص خواهد رسید. این در حالی است که دروازه بان گران رئال تیبو کورتوا قادر به حضور در این دیدار نخواهد شد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او به وضعیت دو بازیکن مصدوم بزرگ تیمش پرداخت. وی اعلام کرد که قطعا کورتوآ دروازه بان تیم در بازی مقابل بارسلونا امکان بازی کردن را نخواهد داشت. رودیگر یک بازیکن با ویژگی های خاص و متفاوت است.

به گفته آنچلوتی سنگربان مطمئن تیمش تازه شرایط مصدومیتش خوب شده و هنوز با تیم تمرین نکرده است. کورتوا باید چند جلسه تمرین کند.وی برای بازی هفته آینده مقابل الچه قادر به همراهی رئال خواهد شد.

آنچلوتی در خصوص وضعیت رودیگر نیز گفت: او کاملا شرایط بازی را پیدا کرده و برای یکشنبه نیز مقابل بارسلونا با ماسک مخصوص بازی خواهد کرد.

به گفته او ال کلاسیکو دیداری نیست که سرنوشت قهرمان را مشخص کند چرا که بازی های لالیگا طولانی هست. البته آنچلوتی دیدار با بارسا را مثل همیشه یک بازی ویژه دانست.

به گفته او شاگردانش مقابل بارسلونا در دیدار فردا، شب سختی را در انتظار خواهند داشت. آنچلوتی ابراز امیدواری کرد که با حس خوبی که از بنزما دیده، او به بنزمای سابق تبدیل شود.

دیدار دو تیم در ال کلاسیکو روز یکشنبه از ساعت پنج و 45 دقیقه بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها