کد خبر : 11641
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس شاید وقتی دیگر

جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس شاید وقتی دیگر

شنیده هایی که از جدایی احتمالی مهدی عبدی در نیم فصل از پرسپولیس خبر می دهد. اتفاقی که در صورت رقم خوردن شاید مهدی عبدی را در لیگ کشورهای اروپایی ببینیم. سایت خبر ورزشی در خبری اعلام کرده که با توجه به قرارداد بستن شیخ دیاباته و لوکادیا و تقویت خط حمله این تیم، عرصه

شنیده هایی که از جدایی احتمالی مهدی عبدی در نیم فصل از پرسپولیس خبر می دهد. اتفاقی که در صورت رقم خوردن شاید مهدی عبدی را در لیگ کشورهای اروپایی ببینیم.

سایت خبر ورزشی در خبری اعلام کرده که با توجه به قرارداد بستن شیخ دیاباته و لوکادیا و تقویت خط حمله این تیم، عرصه برای نشان دادن توانایی های مهدی عبدی تنگ تر شده تا وی نیمکت نشین شود.

حالا طبق شنیده ها احتمالا مهدی عبدی در نیم فصل در صورت فراهم شدن شرایط، موافقت کادر فنی و همچنین پیشنهاد مناسب از پرسپولیس جدا شده و به یک باشگاه پرتغالی بپیوندد.

مهدی عبدی

قبلا یکی از تیمهای پرتغالی به نام چاوز ایمیلی به پرسپولیس فرستاده بود و طی آن خواستار به خدمت گیری عبدی شده بود که البته با توجه به قرارداد عبدی با پرسپولیس و مخالفت یحیی  گل محمدی به دلیل کمبود بازیکن در خط محله در آن مقطع با این جدایی و قرارداد مخالفت شد البته در حال حاضر با توجه به تقویت خط حمله پرسپولیس این احتمال وجود دارد که بازیکن خوب پرسپولیس مهدی عبدی در نیم فصل لژیونر شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها