کد خبر : 24250
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

میزان مصدومیت امباپه مقابل مون‌ پلیه و دوری از میادین

میزان مصدومیت امباپه مقابل مون‌ پلیه و دوری از میادین
بعد از مصدومیت بازی دیشب مقابل مون‌ پلیه امباپه چند بازی را به دور از مسابقه خواهد بود؟؛

کیلیان امباپه بعد از مصدومیت بازی دیشب مقابل مون‌ پلیه چند بازی تیمش را از دست داد؟ میزان مصدومیت و دوری امباپه از میادین چقدر خواهد بود؟

کیلیان امباپه دیشب مقابل مون‌ پلیه تلخ ترین بازی خود را شاهد بود. او در این بازی دو پنالتی را از دست داد. یکی از پنالتی ها را دروازه بان گرفت ولی وی ای آر تشخیص به تکرار پنالتی داد. علت آن خروج زودهنگام دروازه بان بود.

در ضربه دوم باز هم گلر موفق مون‌ پلیه موفق عمل کرد. او توپ امباپه را مجددا برگرداند البته توپ در ریباند مجددا به امباپه رسید ولی وی باز هم قادر به گلزنی نشد.

اما این پایان ناکامی های امباپه در این بازی نبود. 10 دقیقه بعد از این فرصت سوزی بزرگ برای امباپه، وی در شرایطی که توپ را در اختیار نداشت بر زمین نشست و اعلام کرد که وی را تعویض کنند.

درد شدید در ناحیه همسترینگ باعث شد تا وی این تصمیم را بگیرد. کادر پزشکی پی اس جی نیز سریعا خود را به زمین رساندند و اشاره کردند که او بایستی تعویض شود.

مدت دوری امباپه از میادین هنوز اعلام نشده است. اما با توجه به نوع آسیب و درد عضلانی موجود در همسترینگ احتمال این که امباپه بتواند از هفته آینده در ترکیب تیمش قرار بگیرد زیاد است و بعید است مشکل وی جدی باشد. البته باید منتظر نظر نهایی کادر پزشکی و شرایط او باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها