کد خبر : 16532
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

منچستر رونالدو را نمی فروشد؛ فرصت بازی هم نمی دهد

منچستر رونالدو را نمی فروشد؛ فرصت بازی هم نمی دهد
سیاستی که اریک تن هاخ در پیش گرفته نفروختن رونالدو است. البته او با میدان و فرصت دادن بیشتر به رونالدو نیز در این مدت مخالف بوده است.؛

سیاستی که اریک تن هاخ در منچستر یونایتد در پیش گرفته است شاید چندان باب میل رونالدو نباشد. تن هاخ نه راضی به فروش رونالدو و جدایی اوست و نه به او به صورت کامل در بسیاری از بازی ها فرصت بازی و میدان می دهد.

اخیرا نیز اریک تن هاخ در نشست خبری پیش از شروع بازی چلسی اعلام کرده که روی رونالدو حساب ویژه ای باز کرده است. تن هاخ اعلام کرد نظرم این است که رونالدو در ادامه بازی ها نیز در منچستر بماند و حتی خود رونالدو نیز چنین نظری دارد. البته ما قصد فروش رونالدو را نیز نداریم. تصمیمی ندارم که رونالدو را بیشتر از فهرست تیم بیرون نگه دارم.

تن هاخ گفته که دوست دارد رونالدو در کنار هم تیمی هایش باشد. او باید با دیگر بازیکنان مشارکت کند چرا که بازیکن تأثیرگذاری است.

این که رونالدو را در منچستر نگه دارند تصمیم خوبی می تواند باشد اما این که او را به عنوان بازیکن تعیوضی آن هم در برخی دیدارها به میدان بفرستند مطمئنا باب میل کریس نیست. کریستیانو دوست ندارد که بازیکن تعویضی باشد. او همیشه بهترین ها را خواسته و اکنون نیز در پی رویاپردازی است. شاید تغییر دیدگاه تن هاخ در میدان دادن به رونالدو بتواند وضعیت رونالدو را نیز بهتر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها