کد خبر : 31981
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

ناجی شدن سون هیونگ مین برای کره جنوبی مقابل استرالیا

ناجی شدن سون هیونگ مین برای کره جنوبی مقابل استرالیا
ناجی شدن سون هیونگ مین برای کره جنوبی مقابل استرالیا باعث شد تا آنها به جمع 4 تیم نهایی آسیا راه یابند.؛

به گزارش مارال نیوز، تیم فوتبال کره جنوبی تحت هدایت یورگن کلینزمن مقابل استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا 2023 قطر، با درخشش بازیکن کنونی تاتنهام با موفقیت همراه شد.

سون هیونگ مین توانست در نقش بازیکن محوری و کلیدی عمل کرده و کره جنوبی را یک تنه راهی دور بعدی مسابقات کند.

کره جنوبی در حالی خود را در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا می بیند که سون هیونگ مین بار اصلی رسیدن به این مهم را بر دوش خود می کشد. او در دیدار با استرالیا بیشترین نقش در پایه ریزی حملات روی دروازه استرالیا را داشت.

در نهایت روی حرکت انفرادی و دریبل زنی موفق سون هیونگ مین، کره ای ها توانستند صاحب پنالتی شوند. مدافع استرالیایی که راهی جز انجام خطا روی سون هیونگ مین برای کنترل او در آخرین دقیقه تلف شده بازی نداشت در نهایت اقدام به پنالتی کرد. همان توپ نیز راهی دروازه شد.

در ادامه باز سون هیونگ مین از روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا ستاره تیمش در دیدار با استرالیا نام بگیرد.

آنها در نیمه نهایی ملتهای آسیا باید مقابل اردن قرار بگیرند و در صورت پیروزی با برنده دیدار ایران با قطر میزبان مسابقات بازی بکنند.

بسیاری از افراد نقش سونگ هیونگ مین در کره را با نقش مسی مقایسه می کنند و از او به عنوان ناجی یاد می کنند.

ادامه درخشش این ستاره کلیدی می تواند کره را به فینال جام ملتهای آسیا برساند تا انها بعد از 64 سال در یک قدمی کسب جام باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها