کد خبر : 29602
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۵

امیدواری کلینزمن برای درخشش مجدد کیم مین جائه در تیم ملی کره جنوبی

امیدواری کلینزمن برای درخشش مجدد کیم مین جائه در تیم ملی کره جنوبی
بعد اتمام خدمت سربازی ستاره تیمش مین جانه؛ یورگن کلینزمن ابراز امیدواری کرد تا کیم مین جائه به تیم ملی فوتبال کره جنوبی برگردد؛

بعد اتمام خدمت سربازی ستاره تیمش مین جانه؛ یورگن کلینزمن ابراز امیدواری کرد تا کیم مین جائه به تیم ملی فوتبال کره جنوبی برگردد.

همچنین یورگن کلینزمن تصریح کرد که از طریق برنامه های پیام رسان با این بازیکن در ارتباط بوده و از شرایطش مطلع است. کلینزمن این را هم گفت که خودش دوران سربازی را در 18 سالگی در آلمان غربی طی کرده بود.

با توجه به قوانین سربازی در کره جنوبی ستاره های بزرگی همچون کیم مین جائه که سابقه بازی های ملی و حضور در سطح اول فوتبال جهان را دارند نیز بایستی به خدمت سربازی بپردازند. بنابراین قانون نیز بر لزوم حضور آنها در سربازی تاکید داشته است.

کیم مین جائه در هنگام ورود به فوردگاه اینچئون نیز که برترین جایزه دفاع لیگ ایتالیا بود در دستانش داشت. تا به این شکل این جام را به حامیان و طرفداران خود در کره جنوبی تقدیم کند.

کره جنوبی با کلینزمن در دو بازی آخر دوستانه خود شکست خورده است. بازگشت سونگ مین و کیم مین جائه به ترکیب کره می تواند شرایط این تیم را بهبود بخشد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها