کد خبر : 9543
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

نتایج جالب سرمربی پرسپولیس در ابتدای لیگ

نتایج جالب سرمربی پرسپولیس در ابتدای لیگ

سرمربی کنونی پرسپولیس در بازیهای ابتدایی و شروع هفته لیگ برتر رکورد و نتایج درخشانی کسب کرده که می تواند تبدیل به یک رکورد برای او در صورت ادامه دار بودن چنین شرایطی شود. در مارال نیوز می خوانید. یحیی گل محمدی در قامت سرمربی در سه فصل گذشته در اولین بازیهای لیگ؛ 7 امتیاز

سرمربی کنونی پرسپولیس در بازیهای ابتدایی و شروع هفته لیگ برتر رکورد و نتایج درخشانی کسب کرده که می تواند تبدیل به یک رکورد برای او در صورت ادامه دار بودن چنین شرایطی شود. در مارال نیوز می خوانید.

یحیی گل محمدی در قامت سرمربی در سه فصل گذشته در اولین بازیهای لیگ؛ 7 امتیاز کسب کرده و یک باخت هم تجربه نکرده و این آمار در صورت کسب امتیاز از ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر می تواند بهبود نیز یافته و شکست ناپذیر بودن یحیی گل محمدی در شروع های لیگ برتر ادامه دار باشد.

گل محمدی سرمربی پرسپولیس سه سال پیش با تیمش از سد پدیده خراسان در هفته نخست لیگ گذشت.

دو سال پیش با سایپا به تساوی رسید و فصل پیش نیز سه بر یک از سد فولاد خوزستان عبور کرد تا نتایج درخور تحسین او در بازیهای هفته اول نشان دهد که این مربی در کسب نتیجه در شروع لیگ رکورد مناسبی دارد و این می تواند بر نگرانی های ذوب آهن در بازی امروز بیافزاید.

دیدار پرسپولیس با شاگردان مهدی تارتار امروز از ساعت 19 در اصفهان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد هر چند گل محمدی به دلیل محروم بودن امکان همراهی شاگردانش را در کنار زمین نخواهد داشت و باید از روی سکوها نظاره گر بازی تیمش باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
روز وداع سیدجلال حسینی با پرسپولیس شاید با یک بازی بزرگ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از حریف احتمالی پرسپولیس برای انجام بازی […]