کد خبر : 14730
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۱۰

نتایج ناظم الشریعه در تیم ملی فوتسال عراق

نتایج ناظم الشریعه در تیم ملی فوتسال عراق
نتایج محمد ناظم الشریعه سرمربی سابقه تیم ملی کشورمان در تیم ملی فوتسال عراق و حذف نا به هنگام همراه با بدشانسی این سرمربی با اخلاق ایرانی.؛

نتایج اخیر کسب شده مربی خوب و فنی شیرازی کشور، محمد ناظم الشریعه در تیم ملی فوتسال عراق در جام ملتهای آسیا را بخوانیم. تیم ناظم الشریعه با وجود بازی های خوب با بدشانسی در همان مرحله گروهی آسیا از دور مسابقات حذف شد.

محمد ناظم الشریعه با تیم ملی عراق در جام ملتهای فوتسال آسیا در دیدار اول خود مقابل تایلند با نتیجه بسیار نزدیک 3 بر 2 و روی چند موقعیت و گل بد؛ شکست خورد در مقابل تیم ملی عمان با نتیجه پر گل 5 بر 0 به برتری رسید اما در بازی آخر خود مقابل تیم ملی کویتی که از امتیاز میزبانی و حضور هوادارانش نیز برخوردار بود، به تساوی 2 بر 2 رسید تا شاگردان محمد ناظم الشریعه از راهیابی به دور بعدی و حذفی فوتسال آسیا بازبمانند.

تساوی کویت و عراق در شرایطی رخ داد که عراقیها 2 بر 1 از حریف خود پیش افتاده بودند اما به لطف بازی پاور پلی کویتی ها و هواداران پرشور توانستند به گل تساوی برسند تا با این گل یک امتیاز بیشتر از عراق به دست آورده و به عنوان تیم دوم از گروه صعود کنند.

در گروه اول مسابقات تایلند با 7 امتیاز به عنوان تیم نخست از گروه صعود کرد، کویت 5 امتیازی نیز به عنوان تیم دوم جواز صعود از گروه را به دست آورد و عراق با ناظم الشریعه و کادر ایرانی نیز با 4 امتیاز از صعود بازبماند تا تیم ملی عراق به همراه ناظم الشریعه از حذف شدگان بزرگ این مسابقات باشند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دلیل حذف تیم ناظم الشریعه اعلام شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و کویت، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی […]