کد خبر : 12882
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸

مربیان کاملا ایرانی تیم ملی فوتسال عراق و نتایج

مربیان کاملا ایرانی تیم ملی فوتسال عراق و نتایج

عکس مربیان و کادر فنی کاملا ایرانی فوتسال عراق که با کادری کاملا ایرانی از جمله محمد ناظم الشریعه در تلاش است در مسابقات فوتسال آسیا به موفقیت دست یابد. محمد ناظم الشریعه که در تیم ملی فوتسال عراق توانسته جایگاه فوتسال عراق را بهبود ببخشد روز گذشته با تیم ملی ازبکستان شاگردان خود را

عکس مربیان و کادر فنی کاملا ایرانی فوتسال عراق که با کادری کاملا ایرانی از جمله محمد ناظم الشریعه در تلاش است در مسابقات فوتسال آسیا به موفقیت دست یابد.

محمد ناظم الشریعه که در تیم ملی فوتسال عراق توانسته جایگاه فوتسال عراق را بهبود ببخشد روز گذشته با تیم ملی ازبکستان شاگردان خود را در یک محک جدی و البته دوستانه رو در رو کرد که نتیجه آن شکست 5 بر 4 مقابل ازبک ها بود.

ازبکستان در سالهای اخیر جزو قدرتهای فوتسال آسیا بوده و کسب این نتیجه برای فوتسال عراق نتیجه مثبت و ارزشمندی می تواند باشد.

قرار است تیم ملی فوستال عراق با ازبکستان ظرف چند روز آتی یک بازی دیگر دوستانه نیز با همین تیم ازبکستان برگزار کند.

کادرفنی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق + عکس تیمی

مربیان کاملا ایرانی تیم ملی فوتسال عراق و نتایج

با در پیش رو بودن مسابقات فوتسال آسیایی، تیم های مختلف در حال انجام بازی های دوستانه هستند که از آن جمله می توان به حضور تیم ملی فوتسال ایران در کنار دیگر قدرت های آسیا از جمله تایلند و ویتنام در تورنمنت 6 جانبه به میزبانی تاشکند اشاره کرد.

از زمان حضور ناظم الشریعه و همکاران ایرانی وی در تیم ملی فوتسال عراق، فوتسال این کشور با پیشرفت چشمگیری مواجه شده و در رنکینگ تیمهای ملی نیز از جایگاه 15 به 12 رسیده و این تیم توانسته به مرحله نهایی مسابقات آسیایی نیز صعود کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تیم آفریقایی بر بام تورنمنت چندجانبه فوتسال تایلند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] فوتسال آفریقایی با گلی […]