کد خبر : 28792
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

نتیجه بازی های الاتحاد و الباطن در بازی های قبلی

نتیجه بازی های الاتحاد و الباطن در بازی های قبلی
دو تیم الاتحاد و الباطن در بازی های گذشته خود در لیگ عربستان چه نتایجی کسب کردند. مروری بر 5 بازی اخر الاتحاد تیم صدرنشین لیگ عربستان و همچنین الباطن که در رتبه آخر لیگ عربستان قرار دارد؛

دو تیم الاتحاد و الباطن در بازی های گذشته خود در لیگ عربستان چه نتایجی کسب کردند. مروری بر 5 بازی اخر الاتحاد تیم صدرنشین لیگ عربستان و همچنین الباطن که در رتبه آخر لیگ عربستان قرار دارد.

الباطن از 27 بازی قبلی خود در لیگ عربستان تنها 5 برد کسب کرده و 18 بار شکست خورده است. آنها با 19 امتیاز به لیگ پایین تر لیگ عربستان سقوط کرده اند.

در سویی دیگر الاتحاد در 27 بازی قبلی خود 19 برد کسب کرده و تنها دو شکست را تجربه کرده است. آنها با 63 امتیاز در صدر جدول لیگ عربستان قرار دارند.

عملکرد بهتر الباطن در 5 بازی آخر

آخرین بازی الباطن با الاتحاد با برتری 2 بر 1 تیم الاتحاد به اتمام رسید. همچنین الباطن در 5 بازی قبلی خود در لیگ عربستان 2 شکست، دو پیروزی و یک تساوی را داشته است. نتایجی که از روند رو به جلو و البته همراه با تاخیر این تیم داشت.

شاید اگر چنین بازی هایی را الباطن درلیگ عربستان زودتر از خود نشان می داد اکنون به رتبه پایین که مشاهده می کنیم قرار نداشتند.

الاتحادی ها نیز در 5 بازی قبلی خود 3 برد و یک شکست و یک تساوی در لیگ حرفه ای عربستان رسیده اند.

این دو تیم ساعت 22 امروز با یکدیگر دیدار حساسی را خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها