کد خبر : 21799
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

نگاهی به بازی های اخیر الهلال و الاتحاد عربستان در گذشته

نگاهی به بازی های اخیر الهلال و الاتحاد عربستان در گذشته
نیم نگاهی به بازی های الاتحاد و الهلال عربستان نشانگر بهتر عمل کردن الاتحادی هاست.؛

نگاهی به بازی های الاتحاد و الهلال عربستان نشانگر برتری محسوس الاتحاد در بازی های اخیر است. در دیدارهایی که معملولا الاتحاد پیروز از زمین مسابقه خارج می شود. همچنین الهلال در بحران نسبی قرار گرفته است.

در آخرین رو در رویی هایی که دو تیم الهلال و الاتحاد دو تیم خوب ریشه دار عربستانی داشته اند نتایج به دست آمده کاملا نزدیک به هم بوده است. سه دیدار دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا با کسب یک برد، یک تساوی و یک شکست برای هر یک از این تیمها به پایان رسیده است.

الهلالی ها در سال 1398 مقابل الاتحاد به برد 3 بر 1 رسیدند. آنها در همان سال در بازی رفت به تساوی بدون گل رسیدند. همچنین در سال 2011 نیز در لیگ قهرمانان آسیا این بار الاتحاد توانست 3 بر 1 الهلال را شکست دهد تا نتیجه به سود آنها تمام شود.

در لیگ حرفه ای عربستان نیز الاتحاد وضعیت به مراتب بهتری دارد. الاتحادی ها در 5 بازی آخر خود 4 برد و یک تساوی به دست آوردند. در سویی دیگر الهلال تیم بحران زده ای بوده که در 5 دیدار گذشته خود در لیگ عربستان یک شکست، دو تساوی و تنها دو برد با وجود سرمایه گذاری خوب خود کسب کرده است

نکته مهم این که الهلال در یک بازی دوستانه در 17 آذر مقابل نیوکاسل که سهامداران آن سعودی هستند، قرار گرفت. دیداری که در آن با 5 گل از این تیم شکست خورد. شکستی که فاصله محسوس این دو تیم را با هم نشان می داد.

الاتحاد عربستان نیز در آخرین بازی خود مقابل ابها 2 بر 1 به برتری رسیده بود. همچنین آنها با 3 گل التعاون را شکست داده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
رئال مادرید به الهلال ببازد فاجعه درست نمی شود | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که اگر ما مقابل الهلال عربستان ببازیم فاجعه رخ […]