کد خبر : 22198
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

نظر آرتتا در خصوص بازی آرسنال با منچسترسیتی در جام حذفی

نظر آرتتا در خصوص بازی آرسنال با منچسترسیتی در جام حذفی
به بهانه تقابل سیتی با ارسنال آرتتا سرمربی خوب توپچی های لندن دیدگاه خود را تشریح نمود.؛

آرسنال با منچسترسیتی در جام حذفی نبرد مرگ و زندگی خواهد داشت. دیداری که برنده آن راهی مرحله پنجم جام حذفی شده و بازنده از گردونه مسابقات کنار می رود. آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال نظر خود درخصوص تقابل با سیتی در تیم آرسنال را اعلام کرد.

به گفته او در دیدار جام حذفی بایستی با تیم هایی که دارای سطح بالایی هستند بازی داشته باشید و همواره این موضوع را تجربه می نماییم. تمام تلاش خود را برای به کارگیری مناسب تیم مقابل سیتی به کار خواهم برد.

آرتتا ادامه داد: مصاف با منچسترسیتی در جام حذفی کاملا متفاوت با دیدار لیگ جزیره خواهد بود. همچنین هم سیتی از آرسنال شناخت خوبی دارد و هم حریف از ما دارای آشنایی است.

سرمربی آرسنال در خصوص بازی دیشب تیم خود در جام حذفی مقابل اکسفورد نیز گفت نیاز به تعویض در نیمه دوم برای افزایش مالکیت و تغییر سرعت بازی بودیم. اقدامی که برای در اختیار قرار دادن فضاهای بیشتر نیاز داشتیم. باید با این تعویض هایی که داشتیم با مشکلات خود کنار می آمدیم.

آرتتا

آرسنال دیشب مقابل تیم آکسفورد یونایتد قرار گرفته و این تیم را با 3 گل شکست داد. دیداری که همراه با چالش بوده و آرسنالی ها را دچار اذیت برای پیروزی کرد.

آرسنال هفته آتی باید یک بازی حساس دیگر مقابل تاتنهام در لیگ جزیره داشته باشد. مسابقه ای که روز یکشنبه برگزار خواهد شد. البته آنها در آن بازی میزبان خواهند بود و فرصت بهره گیری از هواداران را نیز خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آمار ضعیف گواردیولا در منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بسیار عجیب منچسترسیتی مقابل […]

trackback
برترین عنوان بازیکن و مربی انگلیس به توپچی های لندن رسید | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بازیکن نصیب آرسنال ملقب به توپچی […]