کد خبر : 18268
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

افتخارات و بزرگترین بازیکنان تیم ملی فوتبال آمریکا

افتخارات و بزرگترین بازیکنان تیم ملی فوتبال آمریکا
تیم ملی فوتبال آمریکا در تاریخ ورزشی خود به چه عنوان های قهرمانی رسیده است؟؛

بزرگترین بازیکنان آمریکا در جام جهانی که شناخته شده هستند. بهترین افتخارات و عنوان هایی که تیم ملی آمریکا در فوتبال به آن دست یافته است. به بهانه همگروهی ایران با آمریکا در جام جهانی به تاریخچه فوتبال این کشور می پردازیم.

تاریخ تاسیس فدراسیون فوتبال آمریکا به سال 1913 میلادی برمی گردد. آنها در مقاطعی از تاریخ بازیکنان بزرگی به فوتبال جهان معرفی کردند. اکنون نیز شاخص ترین و بزرگترین بازیکنان آمریکایی که در جام جهانی 2022 قطر نیز حضور دارند می توان به ژسوس فریرا، وستن مک کنی در کنار کریستین پولشیچ اشاره کرد.

از افتخارات تیم ملی فوتبال آمریکا و عنوان های کسب شده می توان به یک بار کسب عنوان قهرمانی جام کونکاکاف اشاره کرد. همچنین تیم ملی آمریکا 6 بار موفق به کسب عنوان قهرمانی جام طلایی شده است. آنها تا کنون موفق به 11 بار حضور در جام جهانی نیز شده اند تا تقریبا پای ثابت این جام در بسیاری از مقاطع باشند.

سرمربی تیم ملی آمریکا جرج برهالتر است. این مربی از زمانی که سرمربی آمریکا شده به آمار 64 درصد پیروزی رسیده است. 10 تساوی، 10 باخت و 36 پیروزی آمار 56 بازی گذشته سرمربی این تیم در آمریکا است. آنها از شانس های صعود از گروه دوم جام جهانی قطر محسوب می شوند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها