کد خبر : 31552
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

نظر سرمربی هلندی یونایتد درباره شکستهای منچستر و عملکرد رشفورد

نظر سرمربی هلندی یونایتد درباره شکستهای منچستر و عملکرد رشفورد
کسب 9 باخت برای منچستر یونایتد در این فصل اتفاق جالبی نیست. آن هم در شرایطی که اریک تن هاخ دومین سال از دوران مربیگری خود را در یونایتد طی کرده و بیگانه با بازیکنان و شرایط فوتبال انگلیس نیست.؛

کسب 9 باخت برای منچستر یونایتد در این فصل اتفاق جالبی نیست. آن هم در شرایطی که اریک تن هاخ دومین سال از دوران مربیگری خود را در یونایتد طی کرده و بیگانه با بازیکنان و شرایط فوتبال انگلیس نیست.

این سرمربی با دانش که در فوتبال هلند و با تیم آژاکس تجربه خوب و موفقیت آمیزی داشت بعد از حضور در یونایتد در سال اول نتایج بدی نگرفت. با این وجود امسال به نظر می رسد که همه چیز به کام اریک تن هاخ نیست.

منچستریونایتد

آنها با کسب 9 شکست در این فصل شرایط مناسبی را ندارند. اکنون منچستر یونایتد در رتبه هشتم لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

دیدگاه سرمربی یونایتد درباره شکستهایی که در این فصل داشتند

با این وجود سرمربی منچستریونایتد بر این اعتقاد است که بایستی تیمش در همه بازی هایی که شکست خورده برنده از زمین خارج می شد. به این علت ناامید است.

او اعلام کرد بایستی تیمش روند موجود را تغییر داده و با انجام مدیریت صحیح و تفکر به آن در تلاش باشند و بر روی این اتفاق نیز تمرکز ویژه ای دارند.

تن هاخ

اریک تن هاخ این را هم اضافه کرد که منچستریونایتد در بازی مقابل فولام و برنتفورد این را اثبات کرد که توانایی غلبه بر چالش های بزرگ را دارد. چرا که از شکست به تساوی و سپس پیروزی دست یافتیم.

شخصیت خوب بالای بازیکنان حاضر در یونایتد

او از منچستریونایتد به عنوان تیمی یاد کرد که از بازیکنانی برخوردار است که دارای شخصیت بالایی هستند. سرمربی منچستریونایتد از فاصله گرفتن مارکوس رشفورد از بهترین فرم خود نیز خبر داد.

تن هاخ با این وجود یادآور شد که می داند رشفورد مجددا باز می گردد. زمانی که تیم عملکرد خوبی دارد رشفورد نیز خوب بازی کرده و موفق به گلزنی نیز می شود.

اطمینان ویژه تن هاخ به بهتر شدن عملکرد مارکوس رشفورد

تن هاخ از اطمینان بالای خود به مارکوش رشفورد نیز خبر داد و اعلام کرد این اتفاق بازگشت رشفورد به فرم ایده آل خود می تواند خیلی زودتر نیز رقم بخورد. گاها فقط یک دیدار برای نشان دادن عملکرد خوب و بازگشت به شرایط مناسب فاصله هست و این اتفاق می تواند بسیار زود اتفاق بیافتد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اشتیاق توماس توخل برای دیدار بایرن مونیخ با لاتزیو/ چالش جدید در مسیر بایرن | مارال نیوز
4 ماه قبل

[…] با نقطه نظر جالب سرمربی بایرن مونیخ […]