کد خبر : 9327
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

عنوان دومی فرزانه فصیحی در مسابقات دو کشورهای اسلامی

عنوان دومی فرزانه فصیحی در مسابقات دو کشورهای اسلامی

مسابقات دو و میدانی کشورهای اسلامی به میزبانی ترکیه در ماده دو صد متر بانوان با کسب عنوان دومی برای فرزانه فصیحی به پایان رسید. فرزانه فصیحی توانست در این رقابتها به عنوان نائب قهرمانی دست یابد. دو و میدانی کار شایسته و قهرمان ایرانی فرزانه فصیحی که با عنوان دختر باد در کشور ما

مسابقات دو و میدانی کشورهای اسلامی به میزبانی ترکیه در ماده دو صد متر بانوان با کسب عنوان دومی برای فرزانه فصیحی به پایان رسید. فرزانه فصیحی توانست در این رقابتها به عنوان نائب قهرمانی دست یابد.

دو و میدانی کار شایسته و قهرمان ایرانی فرزانه فصیحی که با عنوان دختر باد در کشور ما معروف است، در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی با اختلاف ناچیز و ثبت رکورد یازده ثانیه و دوازده صدم ثانیه به نائب قهرمانی مسابقات بسنده کرد.

دو و میدانی بانوان فرزانه فصیحی

فرزانه فصیحی در رقابتهای کشورهای اسلامی

همچنین در دو و میدانی چهارصد متر همراه با مانع بخش مردان نیز نماینده کشورمان آقای پیرجهان با ثبت رکورد نزدیک به 50 ثانیه به عنوان چهارمی بسنده کرد.

مسابقات ورزشی همبستگی کشورهای اسلامی در حال طی کردن روزهای اخر خود بوده و قهرمانان رشته های مختلف به خصوص در رشته های انفرادی مشخص شده و یا طی دو سه روز آینده مشخص خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها