کد خبر : 21427
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲

نظر هواداران در خصوص انتقال رونالدو به عربستان

نظر هواداران در خصوص انتقال رونالدو به عربستان
انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه عربستانی با دیدگاه مختلف هواداران همراه شده است.؛

دیدگاه مردم در خصوص انتقال رونالدو. عقد قرارداد کریستیانو رونالدو با باشگاه عربستانی با بازتاب و نظرات مختلفی مواجه شده است. البته عموما دیدگاه ها نسبت به این موضوع منفی است.

کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال فاصله چندانی با النصر عربستان نداشته و دراین باره هواداران دیدگاه های خود را در صفحات خود به اشتراک گذاشتند.

نظرات کاربران در خصوص انتقال انجام یافته کریستیانو رونالدو را بخوانیم. البته هواداران رونالدو نیز بالاخره باید با این موضوع کنار بیایند.

یکی از کاربران در باره تصمیم رونالدو برای رفتن به عربستان توئیت زده که خود رونالدو هم پذیرفته که فوتبال او به اتمام رسیده است. البته باید طرفداران او نیز آن را قبول کنند. آیا آنها این مسئله را پذیرش می کنند؟ دیگر دوستداران فوتبال نیز عموما با جملاتی مانند بله فوتبال و دوران رونالدو دیگر به پایان رسیده است، به توئیت هایی پرداختند.

یکی از فوتبال دسوتان نیز از النصر به عنوانیکی از بدترین تباشگاه های عربستان یاد کرده که رونالدو به آن تیم می رود. البته وی در این توئیت شکلک خنده نیز گذاشته تا تصمیم رونالدو را به سخره بگیرد. البته برخی دیگر از هواداران نیز به دستاوردهای گذشته رونالدو اشاره کرده و از این که او قبلا توانسته بود افتخارآفرینی کند تشکر کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس بازیکنان زن فوتبال عربستان با بهره گیری از لژیونرها | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بازیکنان زن عربستان سعودی و […]