کد خبر : 7354
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

پاناداها تا چند سال عمر می کنند

پاناداها تا چند سال عمر می کنند

پانداها تا چند سال می توانند زندگی کنند. میزان عمر یک پاندا چقدر است و پانداها چند سال از خدا عمر می گیرند. در این مطلب از مارال نیوز موضوع میزان عمر خرس پاندا را بررسی می کنیم. از این رو که میزان عمر موجودات زنده از اسنان گرفته تا سایر جانداران نسبی بوده و

پانداها تا چند سال می توانند زندگی کنند. میزان عمر یک پاندا چقدر است و پانداها چند سال از خدا عمر می گیرند. در این مطلب از مارال نیوز موضوع میزان عمر خرس پاندا را بررسی می کنیم.

از این رو که میزان عمر موجودات زنده از اسنان گرفته تا سایر جانداران نسبی بوده و به صورت دقیق و کلی نمی توان میزان عمر را به تمام جانداران نسبت داد اما بیان عمر تقریبی با توجه به بررسی ساختار بدنی و همچنین گزارشات گذشته امکان پذیر است.

استراحت پاندای زیبا با تیکه در درخت در دل جنگل

میزان عمر پاندا

38 سال سن، بالاترین عمر گزارش شده از یک پاندا

در سالهای اخیر بیشترین میزان سنی که از پانداها گزارش شده مربوط می شد به سال 2016 که یک پاندا در هنگ کنگ در سن 38 سالگی تلف شد.

عکسپانداهای زیبا در طبیعت

عکس پاندای زیبا در طبیعت

زندگی پانداها

با مرگ این پاندا هم اکنون پیرترین پاندایی که در جهان زندگی می کرد باز در هنگ کنگ به نام آن آن بود که دامپزشکان و تیمارگران آن گزارش داده بودند که در ماههای اخیر با کاهش غذا و همچنین وخامت حال مواجه شده بود تا در نهایت روز گذشته نیز این پاندا در 35 سالگی جانش را از دست داد.

در میان پانداهایی که مرگ و میر و سن آنها ثبت شده تا کنون پاندایی که در حدود 7 سال پیش و در سن 38 سالگی درگذشت، بالاترین سن ثبت شده برای پانداها بود. پاندای اخیر نیز که گزارش مرگ آن داده شد روز گذشته در سن 35 سالگی مرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها