کد خبر : 32267
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

نظر کریستیانو رونالدو درباره بازی برگشت با العین در باشگاههای آسیا

نظر کریستیانو رونالدو درباره بازی برگشت با العین در باشگاههای آسیا
کریستیانو رونالدو درباره بازی برگشت با العین در آسیا در نشست خبری چه گفت؟؛

به گزارش مارال نیوز، در دیدار رفت دو تیم العین با النصر تیم اماراتی توانست در خانه خود در مرحله یک چهارم نهایی باشگاه های آسیا با یک گل هم تیمی های کریستیانو رونالدو را شکست دهد.

کریستیانو رونالدو در نشست خبری درباره بازی پیش روی تیمش با العین که حکم مرگ و زندگی را برای آنها دارد گفت این دیدار در زمین ما و در حضور طرفدارانمان خواهد بود. در دیدار اول خود که شکست خوردیم می توانستیم با یک یا دو گل به برتری برسیم. از نظر من چنانچه به مانند دیدار رفت بازی کنیم توانایی گل زدن به العین را می توانیم داشته باشیم.

کریستیانو رونالدو در باره شرایط بازی نیز گفت بایستی جبران کنیم و زندگی همواره چالش هایی را دارد. از طرفداران النصر عربستان تقاضامندم که شور خوب مثبتی را در زمین ایجاد کنند. به حمایتشان نیاز داریم و در زمین نیز از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال النصر عربستان یادآور شد: در دیدار مذکور بازی مرگ و زندگی خواهیم داشت. هر تیمی که ببازد از گردونه مسابقات خارج می شود. ما پیروز می شویم و به نیمه نهایی صعود می کنیم و این اندیشه بازیکنان است.

او همچنین از اعتماد به نفسشان برای رفتن به مرحله بعدی گفت و اعلام کرد اطلاع دارد که با یک گل شکست خورده اند اما یک بازگشت بزرگ خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
رونالدو دیگر بهترین بازیکن پرتغال نیست | مارال نیوز
1 ماه قبل

[…] بازیکن پرتغال کیست؟ شرایط کنونی و سطح حال حاضر رونالدو باعث شده تا نقدهایی به عملکرد وی وارد شود و خیلی ها بر […]