کد خبر : 6684
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

بیشترین بیننده صدا و سیما در ماه گذشته برای چه برنامه ای است

بیشترین بیننده صدا و سیما در ماه گذشته برای چه برنامه ای است

بیشترین مخاطب برنامه های صدا و سیما و بالاترین میزان جذب بیننده در شبکه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران مربوط به چه برنامه ای است؟ به گزارش مارال نیوز، صدا و سیما در طول سال برنامه های مختلفی را تولید و پخش می کند که برخی از آنها به دلیل نوآوری و خاص بودن

بیشترین مخاطب برنامه های صدا و سیما و بالاترین میزان جذب بیننده در شبکه های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران مربوط به چه برنامه ای است؟

به گزارش مارال نیوز، صدا و سیما در طول سال برنامه های مختلفی را تولید و پخش می کند که برخی از آنها به دلیل نوآوری و خاص بودن در جذب مخاطب بسیار بالاتر و موفقتر از سایر برنامه ها عمل می کنند.

طبق نظرسنجی انجام یافته، برنامه عصر جدید پرمخاطب ترین و پربیننده ترین برنامه تلویزیونی ماه گذشته شد.

بیشترین بینندگان برنامه های تلویزیون

بر این اساس برنامه عصر جدید احسان علیخانی و استعدادیابی آن توانست با جلب بیش از 44 درصد مخاطب و جلب رضایتمندی بیش از 86 درصد بینندگان پرمخاطب ترین برنامه شبکه های صدا و سیما نام بگیرد.

خندوانه با 81 درصد جلب نظر مثبت بینندگان، و برنامه های دورهمی شبکه نسیم و حیات وحش شبکه مستند نیز در جایگاه های بعدی بیشترین مخاطب های موجود صدا و سیما در ماه گذشته یعنی خرداد 1401 را کسب کردند.

مطلب مرتبط عکسهای یکی از شرکت کنندگان عصر جدید پرمخاطب ترین برنامه صدا و سیما در ماه گذشته خانم ناهید عساکره را نیز دنبال کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
انتقاد نماینده اصفهان از صدا و سیما و هجمه ناخواسته | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اصفهان از صدا و سیما «شبکه استانی […]