کد خبر : 1685
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

عکس جدید سارا خوئینی ها در کنار دختر بزرگش در پارک

عکس جدید سارا خوئینی ها در کنار دختر بزرگش در پارک

عکسهای خانوادگی جدید سارا خوئینی ها با دختر بزرگش؛ در عکسی که از سارا خوئینی ها با دخترش در پارکی در تهران می بینید شباهتهای بسیار زیادی بین این مادر هنرمند و دخترشان دیده می شود. سارا خوئینی ها که با نام سارا وثوقی نیز شناخته می شود؛ متولد استان تهران بوده و در حال

عکسهای خانوادگی جدید سارا خوئینی ها با دختر بزرگش؛ در عکسی که از سارا خوئینی ها با دخترش در پارکی در تهران می بینید شباهتهای بسیار زیادی بین این مادر هنرمند و دخترشان دیده می شود.

سارا خوئینی ها که با نام سارا وثوقی نیز شناخته می شود؛ متولد استان تهران بوده و در حال حاضر 48 سال سن دارد. خوئینی ها متولد سال 53 و سوم خردادماه است.

این بازیگر در رشته گرافیک فارغ التحصیل شده و دارای مدرک لیسانس است. سارا خوئینی ها یک خواهر و سه برادر نیز دارد.

در عکس زیر؛ عکس جدید سارا خوئینی ها در کنار دختر بزرگش در پارک و مکان تفریحی را می بینید:

عکس جدید سارا خوئینی ها در کنار دختر بزرگش در پارک و مکان تفریحی

در این عکس شباهتهای زیاد ظاهری بین این مادر و دختر دیده می شود. برای خانواده خوئینی ها موفقیت بیش از پیش در عرصه های مختلف زندگی آرزومندیم.

از اولین فیلمهای سارا خوئینی ها می توان به گل ها و گلولها اشاره کرد. این فیلم زیبا به کارگردانی ناصر مهدی پور تولید شده بود. بعد از این فیلم خوئینی ها در فیلم دیگر تاریخی و دینی به نام طالع عشق جلوی دوربین رفته و در آن نقش دایه حضرت محمد را ایفا کرد.

در زیر عکسی ازسارا خوئینی ها در سریال معصومیت از دست رفته و فیلم تاریخی که بازی کرده، ببینید. گریم متفاوت سارا خوئینیها در این فیلم از دیگر نکات آن است.

عکس سارا خوئینی ها در فیلم تاریخی

بازیگری را  ایشان در سال 69 و با بازی در صبحگاه خونین تجربه کردند.

از دیگر مجموعه و فیلمهای زیبایی که سارا خوئینیها در آن نقش آفرینی کرده می توان به فیلمهای زیبای دعوت، سوپر استار، گیس بریده، اسپاگتی در 8 دقیقه،شاباش، ماموریت غیرممکن، در امتداد شهر و یکی از ما دو نفر اشاره کرد.

آچمز، گاندو، بچه ها نگاه می کنند، کلاه پهلوی، مادر، شب شیشه ای و اولین انتخاب نیز از مجموعه های تلویزیونی هستند که در آن سارا وثوقی یا خانم سارا خوئینی ها هنرنمایی کرده اند.

عکس خانوادگی و دوستانه سارا خوئینی ها

این بانوی هنرمند در تئاتر نیز سابقه بازی داشته و از مجموعه تئاترهای زیبایی که سارا خوئینیها در آن نقش آفرینی کردند؛ می توان به شاخ نبات که در سال 96 روی پرده رفت، مهمانسرای دو دنیا و عشق اتفاقی نیست که بیافتد اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس خنده دار بوراک اوزچیویت و پسرش کاران در پارک | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اوزچیویت در پارک و محیط زیبا در […]