کد خبر : 1570
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

نقاشی با سبک عجیب جدید که در جهان بی سابقه است

نقاشی با سبک عجیب جدید که در جهان بی سابقه است

سبک های نقاشی عجیب بی سابقه که در جهان نمونه آن را فقط در یک نقاش می توانید ببینید. نقاشی با سبک عجیب جدید که بی سابقه بوده و در نگاه اول چشم ها را به سمت خود جلب می کند. نقاشی با نام فرناندو بوترو روش جدیدی برای کشیدن طرحهای نقاشی خود دارد. او

سبک های نقاشی عجیب بی سابقه که در جهان نمونه آن را فقط در یک نقاش می توانید ببینید. نقاشی با سبک عجیب جدید که بی سابقه بوده و در نگاه اول چشم ها را به سمت خود جلب می کند.

نقاشی با نام فرناندو بوترو روش جدیدی برای کشیدن طرحهای نقاشی خود دارد. او که از آثار نقاشهای دارای سبک کلاسیک بهره حسته با بازافرینی این آثار تمامی آثار خود را چاق تر و برجسته تر از وضع حقیقی به تصویر می کشد.

او سوژه هایش را در ابعادی به مراتب بزرگتر از وضعیت ظاهری واقعیشان می کشد و این اولین و بدیهی ترین تفاوت سبک نقاشی های این نقاش در مقایسه با دیگر هنرمندان است که بی سابقه نیز محسوب می شود.

این هنرمند اهل کلمبیا بوده و و نوع طرحها و برجسته کشیدنهای آثار نقاشی ها تبدیل به امضای سبک او شده است.

حتی سبک او به یک سبک جدید که هم اسم او نیز هست شناخته شده و کسانی که بعد از این بخواهند به مانند این نقاش، نقاشی کنند، به آن «بوتریسمو» می گویند.

این نوع نقاشی های بی سابقه از این هنرمند که با سبک جالبی همراه شده می تواند شباهت هایی با نقاشی های طنز و کاریکاتور نیز داشته باشد اما سوای از آن بوده و وجه افتراقهای زیادی با چنین سبکهایی از نقاشی می توان در آن یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها