کد خبر : 3030
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

نقاشی دیواری خاص در انگلستان با طراحی متفاوت روی هواپیما

نقاشی دیواری خاص در انگلستان با طراحی متفاوت روی هواپیما

طرح نقاشی خاص دیواری در انگلیس که متمایز از دیگر نقاشی های دیواری با رنگ های طبیعی است به همراه طراحی متفاوت چهره یک ورزشکار فقید بر روی هواپیما را در مارال نیوز ببینید. نقاشی های دیدنی که نگاه ها و توجه ها را به سمت خود جلب میکنند. زبان هنر همواره بهترین و گویاترین

طرح نقاشی خاص دیواری در انگلیس که متمایز از دیگر نقاشی های دیواری با رنگ های طبیعی است به همراه طراحی متفاوت چهره یک ورزشکار فقید بر روی هواپیما را در مارال نیوز ببینید.

نقاشی های دیدنی که نگاه ها و توجه ها را به سمت خود جلب میکنند. زبان هنر همواره بهترین و گویاترین زبان در بین تمام ملت ها است.

نقاشی دیواری نیز از مدتها قبل مرسوم شده و شهرداری های تمام کشورها به زیباسازی مناطق شهری با بهره گیری از هنر نقاشان و هنرمندان درجه یک منطقه خود توجه ویژه ای دارند.

از جمله ناشی های دیواری زیبایی که توسط یک هنرمند انگلیسی در خیابانهای لندن کشیده شده، می توان به طرح و نقش زیر اشاره کرد.

نقاشی دیواری خاص در انگلستان

پوستر دیواری

نقاشی دیواری با طراحی زیبا

استفاده از رنگ های زنده، طبیعت جالب و چهره مرد سیبیلو با نگاه های نافذ که سیار طبیعی نیز نشان می دهد، از مولفه های زیبایی شناسی اولیه این نقاشی دیواری است.

نقاشی و عکس مارادونا روی هواپیما

نقاشی چهره رونالدو در آسمان

نقاشی هواپیما با نقش مارادونا

دیوگو مارادونا از چهره های مشهور ورزشی جهان بوده که در بین غیرفوتبالی ها نیز طرفداران زیادی دارد.

این اسطوره فقید ورزشی آرژانتین در بوینوس آیرس آرژانتین نیز دوستداران زیادی دارد و هنرمندان این شهر را برآن داشته تا با نبوغ خود عکس چهره نقاشی شده مارادونا را بر روی هواپیما بکشند.

گفته می شود که دلیل نقاشی چهره مارادونا بر روی این هواپیما، جا به جایی بسیاری از قهرمانان جام جهانی 1986 به دوحه قطر به وسیله این هواپیماست.

پینوشت: در عکس بالایی سایت نیز عکس نقاشی شده کارتونی خاص از لیونل مسی را دیدید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها