کد خبر : 31334
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

نقش آفرینی مثبت مهدی طارمی مقابل اروکا در هفته 4 لیگ پرتغال با وجود ناکامی

نقش آفرینی مثبت مهدی طارمی مقابل اروکا در هفته 4 لیگ پرتغال با وجود ناکامی
مهدی طارمی مقابل اروکا با وجود این که گلزنی نکرد، اما یک پنالتی برای تیمش گرفته و همچنین یک گل نیز به ثمر رساند که وی ای آر آن را مردود اعلام کرد؛

مهدی طارمی مقابل اروکا با وجود این که گلزنی نکرد، اما یک پنالتی برای تیمش گرفته و همچنین یک گل نیز به ثمر رساند که وی ای آر آن را مردود اعلام کرد.

در هفته 4 لیگ پرتغال با وجود ناکامی با وجود این که مهدی طارمی از نظر گلزنی مقابل اروکا ناکام مانده و همچنین گلزنی نکرد. اما بازی خوب و تاثیرگذاری را در مدت زمان حضور خود در زمین مسابقه به نمایش گذاشت.

در شرایطی که مهدی طارمی با پورتو هر کاری کرد جز گلزنی مورد تائید داور. او در دیدار با اروکا وی شرایط مطلوبی را داشت. او یک گل در دقیقه 12 به ثمر رساند که البته وی ای آر آن را مردود اعلام کرد. گلی زیبا که با ضربه سر به ثمر رسید اما با بررسی صحنه ویدیویی اعلام شد اندکی طارمی جلوتر از مدافع اروکا است.

در ادامه کار یک موقعیت بسیار خوب برای مهدی طارمی در درون محوطه جریمه پیش امد که ضربه بسیار محکم خوب طارمی با اختلاف کم از دروازه اروکا به بیرون رفت. اگر این توپ در داخل چارچوب بود مطمئنا سنگربان اروکا نمی توانست کاری از پیش ببرد.

در ادامه کار تیم میهمان توسط کریستو گونزالز در دقیقه 82 به گل رسید. شوت زیبایی که این مهاجم به سمت دروازه پورتو زد راهی دروازه شد.

گرفتن پنالتی طارمی برای پورتو و ناکامی در گل زدن آن توسط وندرسون گالنو

در ادامه مهدی طارمی روی حرکت خود درون محوطه جریمه موفق به گرفتن یک ضربه پنالتی برای تیمش شد. پنالتی که البته وندرسون گالنو پشت آن ایستاد ولی در دقیقه 113 قادر به گلزنی آن نشد.

شاید اگر طارمی پشت این ضربه پنالتی می ایستاد، نتیجه نهایی نیز تغییر می کرد.

اما در دقیقه 119 و در شرایطی که بازی 17 دقیقه نیز وقت تلف شده داشت اوانیلسون پایش به گلزنی باز شد تا حداقل پورتو از این بازی یک امتیاز به اندوخته های خود اضافه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها