کد خبر : 6239
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

پیام فرزند سولسشر از سرمربی شدن پدرش در تیم ملی ایران

پیام فرزند سولسشر از سرمربی شدن پدرش در تیم ملی ایران

اوله گونه سولشر از جمله گزینه های تیم ملی به نظر یکی از رسانه های فرانسوی بوده و فرزند دختر سولسشر نیز نسبت به این موضوع واکنش مثبتی نشان داده است. به گزارش مارال نیوز، پیام و استوری اینستاگرامی که فرزند سولسشر از سرمربی شدن پدرش در تیم ملی ایران داده و از عکس قلب

اوله گونه سولشر از جمله گزینه های تیم ملی به نظر یکی از رسانه های فرانسوی بوده و فرزند دختر سولسشر نیز نسبت به این موضوع واکنش مثبتی نشان داده است.

به گزارش مارال نیوز، پیام و استوری اینستاگرامی که فرزند سولسشر از سرمربی شدن پدرش در تیم ملی ایران داده و از عکس قلب و پرچم ایران و بمب که نشان دهنده بمب نقل و انتقالاتی هست؛ شائبه های سرمربی شدن سرمربی سابق منچستر یونایتد یعنی سولشر در تیم ملی ایران را بیشتر از پیش کرده است.

پیام و استوری اینستاگرامی جالب فرزند سولسشر 

سولسشر و دخترش در خصوص تیم ملی ایران چه نظری دارند

معادلات انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران زمانی پیچیده تر می شود که اعلام گردیده سولسشر پیشنهاد ایران را رد کرده و در مطلبی پیش از این در خصوص دلیل رد پیشنهاد ایران توسط سولسشر را بیان کردیم اما شاید این استوری و پیام از سوی دختر سرمربی نروژی یک واکنش مثبت در خصوص تغییر در روند مذاکرات باشد.

البته دقایقی پیش نیز برخی رسانه ها از احتمال ابقای اسکوچیچ در نیمکت تیم ملی ایران خبر دادند.

در حال حاضر نیمکت تیم ملی ایران روزهای خاصی را سپری کرده و علاقه مندان به فوتبال نیز اخبار پیرامونی را با دقت و هیجان و نگرانی دنبال می کنند و امیدوارند هر تصمیمی که گرفته می شود به سود تیم ملی فوتبال کشورمان باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها