کد خبر : 25097
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

نقش پررنگ وی ای آر در بازی هفته 22 لیگ ایتالیا

نقش پررنگ وی ای آر در بازی هفته 22 لیگ ایتالیا
در هفته بیست و دوم لیگ سری آ ایتالیا و تقابل یوونتوس با فیورنتینا وی اری آر نقش پررنگی داشت.؛

پر کار بودن وی ای آر در بازی حساس هفته 22 ایتالیا. در بازی مهم هفته بیست و دوم لیگ سری آ ایتالیا و تقابل یوونتوس با فیورنتینا رقم زده شد. وی اری آر و کمک داورهای بازبینی ویدیویی صحنه ها نقش پررنگی را ایفا کردند.

در دیدار یوونتوس با فیورنتینا سه بار توپ وارد دروازه حریفان شد. در هر سه بار نیز وی ای آر به بررسی صحنه مشکوک پرداخت. البته فقط یک بار حکم به سالم بودن گل زده شده داده شد.

دو گل دیگر زده شده را وی ای آر مردود اعلام کرد. اتفاقی که تا آه هواداران و بازیکنان خوشحال را از بابت تصمیم گرفته شده در بر گرفت.

در این تقابل حساس هفته 22 لیگ ایتالیا یوونتوس توانست به برد اقتصادی با یک گل برسد. تنها گل مسابقات را آدرین رابیو به ثمر رساند در دو گل بعدی زده شده نیز یک گل از تیم یوونتوس و یک گل از فیورنتینا مردود اعلام شد.

موافقان و مخالفان وی ای آر

سیستم وی ای آر در فوتبال موافقان و مخالفان زیادی دارد. عده ای این سیستم را مانعی بر جذابیت فوتبال می دانند.

عده ای دیگر نیز برای رسیدن حق به حقدار داشتن این تکنولوژی را از نان شب واجب تر اعلام کرده اند. با این وجود به نظر می رسد شمار موافقان وجود وی ای آر بیشتر از مخالفان آن باشد. تکنولوژی جدیدی که به داد فوتبال رسیده است. تا شمار اعتراض ها به داوران کمتر از قبل شود.

این اتفاق سوژه برای مربیان را نیز کمتر کرده تا در صورت شکست بیشتر به ضعف های فنی تیم خود بپردازند. پیشتر از این فرافکنی و مقصر جلوه دادن داوران در باخت های مربیان بیشتر اتفاق می افتاد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
لحظه آفساید گل امباپه به بایرن مونیخ + عکس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] وی ای آر و شیفت شده […]