کد خبر : 15734
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴

کمک نظامی آلمان به اوکراینی ها با وجود کمبود جنگی

کمک نظامی آلمان به اوکراینی ها با وجود کمبود جنگی
کشورآلمان با وجود در مضیقه بودن خود از نظر سیستم های خحاص دفاعی، کمک هایی به اوکراینی ها انجام داده است تا تسلیحات این کشور را بهبود بخشد.؛

مجله اشپیگل از کمک های آلمان به اوکراین از نظر نظامی و تسلیحات خبر داد. این مجله مدعی شد آلمان در شرایطی به اوکراین کمک می کند که خود از نظر ذخیره های دفاعی و تسلیحاتی در کمبود است. این سیستمها و تسلیحات داده شده به اوکراین به اعتقاد این مجله فوق مدرن خواهند بود.

تجهیزات مذکور برای دفاع هوایی می باشد. آنها شامل رادار و پرتابگر روی کامیون هستند که از امکان فرستادن و شلیک 8 موشک برخوردار است. این تسلیحات در حوالی مرز لهستان به اوکراینی ها داده شد.

وزیر دفاع آلمان چند روز بعد از آنکه قول ارسال تسلیحات دفاعی به اوکراین را داده بود، موارد مذکور را به اوکراینی ها تحویل داد.

با توجه به اینکه حملات روسیه از لحاظ موشکی بر علیه ارتش اوکراین انجام می شود و علاوه بر آن زیرساخت های مهم این کشور را نیز هدف قرار می دهد، برخورداری از چنین سیتستم های دفاعی در روی هوا برای اوکراین ضروری است و این کمک ها نیز بدین منظور انجام یافته است.

اوکراین نیز از آلمان درخواست کرده حداقل ده ها دستگاه از سیستم های موشک زن دفاعی را به آنها تحویل دهند و حتی پیشنهاد خرید مستقیم را نیز داده است.

علاوه بر این سیستم ضد هوایی آمریکایی نیز در اوکراین مستقر شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
حمایت از حضور روس ها در مسابقات/ ورزشکاران قربانی سیاست نشوند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] زمان شروع جنگ روسیه با […]