کد خبر : 11320
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

نوار تساوی های ذوب آهن قصد پاره شدن ندارد

نوار تساوی های ذوب آهن قصد پاره شدن ندارد

ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر دوره بیست و دوم به دور مساوی گرفتن افتاده و گویا نوار تساوی های این تیم قصد پاره شدن ندارد. امشب در هفته چهارم لیگ برتر نیز ذوب آهن اصفهان در بازی خارج از خانه مقابل ملوان بندرانزلی قرار گرفت و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت

ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر دوره بیست و دوم به دور مساوی گرفتن افتاده و گویا نوار تساوی های این تیم قصد پاره شدن ندارد.

امشب در هفته چهارم لیگ برتر نیز ذوب آهن اصفهان در بازی خارج از خانه مقابل ملوان بندرانزلی قرار گرفت و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت داد، این چهارمین تساوی ذوبی ها در چهار بازی گذشته خود است.

در شرایطی که چهار هفته از لیگ برتر گذشته ذوب آهنی ها همچنان با تساوی در مقابل حریفان مختلف از زمین مسابقه خارج می شوند و این شرایط ذوب آهن را برای ادامه کار سخت تر خواهد کرد.

گل ذوب آهنی ها از روی نقطه پنالتی در دقیقه 40 به ثمر رسید و برای ملوان بندر انزلی نیز که بعد از سالها دوری از لیگ برتر، امسال توانسته به این مسابقات راه یابد مهدی مومنی در دقیقه 55 گل زد.

دیگر دیدار همزمان این هفته نیز با تساوی بین دو تیم پیکان و نساجی مازندران به پایان رسید تا نتیجه 90 دقیقه تلاش این دو تیم نیز با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

بازی های این هفته به نظر می رسد که با تساوی شروع شده و ادامه نیز می یابند چرا که بازی استقلال با نفت مسجدسلیمان نیز به نتیجه تساوی ختم شد و مس کرمان نیز با گل گهر سیرجان به تساوی دو بر دو رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بیوگرافی دارکو بیدوف مهاجم صربستانی ذوب آهن اصفهان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مهاجم جدید صرب ذوب آهن که برای یک فصل […]