کد خبر : 32302
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

نپرداختن مالیات در فوتبال انگلیس با خطر جدی بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی

نپرداختن مالیات در فوتبال انگلیس با خطر جدی بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی
چنانچه منچستریونایتد نتواند مالیات معوقه را پرداخت نماید احتمالا از حضور در بازار خرید بازیکنان تابستانی به صورت کلی منع شود.؛

به گزارش پایگاه خبری مارال نیوز، همه در برابر قانون برابر هستند و بایستی نسبت به پرداخت مالیات و بدهی های خود به دولت موظف باشند. این اتفاق در فوتبال انگلیس نیز به صورت جدی اجرایی می شود.

پیش تر از این نیز اداره مالیات بریتانیا اعلام نموده بود که در قبال باشگاه های شاغل در لیگ جزیره سخت گیری زیادی را انجام خواهد داد.

در پی این سخت گیری ها نیز در سال پیش تیم های حاضر در لیگ برتر انگلیس 160 میلیون دلار مالیات پرداخت نمودند تا دولت بتواند مالیات کلانی را از باشگاه های انگلیسی اخذ کند. اتفاقی که نزدیک به دو برابر بیشتر از مبلغ سال پیش تر در فوتبال انگلیس بود.

در گزارش رسانه های انگلیسی عنوان شده که اداره مالیات انگلیس، در قراردادها و همچنین ایجنت بازیکنان منچستریونایتد به مبالغ و رقم هایی برخورده که با واقعیت همخوانی نداشته و در نهایت گمانه زنی در باره داشتن بدهی مالیاتی کلان باشگاه منچستریونایتد وجود دارد.

با این اوصاف تیم فوتبال منچستریونایتد در خطر عدم امکان حضور در بازار نقل و انتقالاتی تابستان 2024 قرار دارد. خطری که می تواند به قیمت از دست دادن فرصت خرید بازیکنان مورد نیاز آنها در فصل تابستان شود.

دلیل این اتفاق به ادعای رسانه های انگلیسی مالیات معوقه این باشگاه است. عنوان گردیده سران باشگاه یونایتدی در تلاش برای مذاکره با اداره مالیات بریتانیا می باشند تا مسیری را به منظور گذر از این بحران پیدا نمایند.

چنانچه منچستریونایتد نتواند مالیات مذبور را پرداخت نماید احتمالا از حضور در بازار خرید بازیکنان تابستانی به صورت کلی منع شود.

همچنین در صورت پرداخت مالیات نیز احتمالا با کاهش بودجه و منابع خود مواجه شده و در خرید بازیکنان بزرگ به مشکل بخورد.

رسانه ها میزان بدهی مالیاتی منچستریونایتد را تا بدین لحظه اشاره ننموده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها