کد خبر : 28306
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

نظر لئاندرو پریرا درخصوص پنالتی مقابل پیکان تهران

نظر لئاندرو پریرا درخصوص پنالتی مقابل پیکان تهران
دیدگاه مهاجم پرسپولیس لئاندرو پریرا در باره پنالتی مقابل پیکان تهران را خواهیم خواند. لئاندرو پریرا که روی او پنالتی حساسی در دیدار با پیکان رخ داد نظر و دیدگاه خود را بیان کرد.؛

دیدگاه مهاجم پرسپولیس لئاندرو پریرا در باره پنالتی مقابل پیکان تهران را خواهیم خواند. لئاندرو پریرا که روی او پنالتی حساسی در دیدار با پیکان رخ داد نظر و دیدگاه خود را بیان کرد.

این ستاره قرمزپوش های پایتخت اعلام کرد از این که تیمش توانسته این بازی دشوار را پیروز از زمین خارج شود شادمان است. پیکانی ها عملکرد دفاعی خوبی داشتند و به هر اندازه به انتهای دیدار نزدیک می شدیم کار کردن برای ما دشوارتر می شد. سرانجام به گل دست یافتیم و یک پیروزی مهم را نصیبش شدیم.

این ستاره اهل برزیل اعلام کرد در صحنه پنالتی شک نداشته باشید که روی وی خطا انجام شده بود. دفاع پیکان مانع از این شد که به حرکتم ادامه دهد. این یک خطای آشکار بوده و از این که داور نیز این صحنه را دید خوشحال هستم.

لئاندرو پریرا همچنین تصریح کرد به قهرمان شدن پرسپولیس بسیار امیدوار هستم و به این امید دارم که در انتهای فصل به عنوان قهرمانی دست یابیم. تصور می کنم بهترین باشگاه لیگ بوده و حق پرسپولیس دستیابی به عنوان قهرمانی می باشد. البته چیزی نهایی نشده و بایستی در دو بازی باقی مانده نیز خوب عمل نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها