کد خبر : 6156
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۰۵

نیکی کریمی در سریال یاغی را با این گریم نمی شناسید

نیکی کریمی در سریال یاغی را با این گریم نمی شناسید

عکسهای نیکی کریمی در سریال یاغی با گریم بسیار سنگین و متفاوت که با این آرایش خاص شناخت نیکی کریمی در وهله اول شاید سخت به نظر برسد. چهره متفاوت از نیکی کریمی در سریال یاغی. به گزارش مارال نیوز، در تبلیغ سریال یاغی همواره اسم نیکی کریمی هم دیده می شد اما با گذشت

عکسهای نیکی کریمی در سریال یاغی با گریم بسیار سنگین و متفاوت که با این آرایش خاص شناخت نیکی کریمی در وهله اول شاید سخت به نظر برسد. چهره متفاوت از نیکی کریمی در سریال یاغی.

به گزارش مارال نیوز، در تبلیغ سریال یاغی همواره اسم نیکی کریمی هم دیده می شد اما با گذشت 8 قسمت از این سریال تا کنون از حضور این بازیگر نام آشنا خبری نبود تا اینکه در انتهای قسمت جاری حضور سه دقیقه ای نیکی کریمی خبر از اضافه شدن او و همچنین کاراکتری که قرار است در آن بازی کند؛ داد.

شخصیتی که در معرفی اولیه نیکی کریمی در سریال یاغی به مخاطبان القا شد، شخصیتی خشن بوده و این در شرایطی است که از چهره و کاراکتر عموما مهربان او که در فیلمهای سابق قبلا می دیدیم؛ تا بدین جای کار در سریال یاغی خبری نبود.

عکسهای نیکی کریمی با گریم سنگین

در سریال یاغی، نیکی کریمی در اولین قسمت حضور خود در آن با دستانی خونین وارد صحنه شده و به سمت منزل یکی از افراد فیلم رفته و با دروغ خود را خواهر فردی به نام جاوید معرفی می کند. با این کار خواهر جاوید را سوار اتوموبیل کرده و در مسیر او را بیهوش می کند. این ماجرای اولین حضور نیکی کریمی در سریال یاغی با این گریم و چهره خشن و متفاوت بود.

سریال یاغی نیکی کریمی

سریال یاغی یکی از سریالهای زیبای نمایش خانگی بوده که با هنرنمایی بازیگرانش مخاطبان خوبی نیز به دست آورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها