کد خبر : 8503
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷

جریمه فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس ابعاد جدید پیدا کرد

جریمه فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس ابعاد جدید پیدا کرد

پرداخت جریمه مالی فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس ابعاد جدیدی پیدا کرد ابعاد جدید پرونده شکایت مارک ویلموتس از ایران و پرداخت جریمه فدراسیون فوتبال به این سرمربی بلژیکی ابعاد تازه ای پیدا کرد. در مارال نیوز می خوانید. از جنجالی ترین و خاص ترین پرونده های حقوقی تیم ملی فوتبال ایران با اخلتف بسیار

پرداخت جریمه مالی فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس ابعاد جدیدی پیدا کرد ابعاد جدید پرونده شکایت مارک ویلموتس از ایران و پرداخت جریمه فدراسیون فوتبال به این سرمربی بلژیکی ابعاد تازه ای پیدا کرد. در مارال نیوز می خوانید.

از جنجالی ترین و خاص ترین پرونده های حقوقی تیم ملی فوتبال ایران با اخلتف بسیار زیاد مطمئنا شکایت مارک ویلموتس و نوع قرارداد با این مربی بود. در حالی که ترکشهای قرارداد بستن با مارک ویلموتس همچنان از تیم ملی فوتبال کشورمان دست بردار نیست.

دستیار مارک ویلموتس جریمه از فدراسیون دریافت می کند

حالا دادگاه کاس ورزش رای جدیدی صادر کرده که باز هم در آن تیم ملی و فدراسیون محکوم شد.

ابعاد جدید مارک ویلموتس شکایت

علاوه بر مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال باید به دستیار او نیز جریمه پرداخت کند. با رأیی که دادگاه کاس ورزش ارائه داد فریرا که به عنوان دستیار و کمک مربی در کنار مارک ویلموتس فعالیت می کرد نیز به دریافت جریمه از سوی فدراسیون فوتبال محکوم شد و بایستی فدراسیون به این مربی چیزی در حدود 350 هزار یورو با سود پنج درصدی سالیانه پرداخت کند.

با توجه به جریمه تعیین شده و همچنین پرداختی های قبلی فریرا در تیم ملی ایران دریافتی های این دستیار مربی نیز به حدود 500 هزار یورو رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آیا تاج در پرونده ویلموتس مقصر بود؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تاج در پرونده ویلموتس و همچنین […]