کد خبر : 32083
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

پاسخ ضدحمله برق آسای چلسی مقابل منچسترسیتی در دقایق آخر داده شد

پاسخ ضدحمله برق آسای چلسی مقابل منچسترسیتی در دقایق آخر داده شد
نتیجه تلاش دو تیم سیتی با چلسی در ورزشگاه اتحاد با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.؛

ضدحمله برق آسای چلسی با پاسخ قاطعانه رودری ستاره منچسترسیتی مواجه شد. گلی که رودری در آخرین دقایق به ثمر رساند باعث شد تا امتیازات بازی بین دو تیم تقسیم شود.

در جریان دیدار دو تیم منچستر سیتی و چلسی امشب از ساعت 21 به مصاف هم رفتند و نتیجه تلاش دو تیم به تساوی یک بر یک انجامید.

بازی که در آن چلسی تا یک قدمی برد نیز پیش رفته بود اما حملات پردامنه سیتی باعث شد تا در نهایت آنها گل خورده را جبران کنند.

در شرایطی ک هضد حمله برق آسایی را از سوی بازیکنان چلسی شاهد بودیم با حمله از سمت چپ نیکولاس جکسون فرار رو به جلو و سریعی در نبود مدافعان پیش تاخته سیتی انجام داد. او با دید مناسب خود پاس به موقعی به رحیم استرلینگ انداخت و او نیز در دقیقه 41 موفق به باز کردن دروازه شاگردان گواردیولا شد.

بازی با این نتیجه در نیمه نخست به اتمام رسید. در حالی که چلسی تا آخرین دقایق بازی از سیتی جلو بود اما در نهایت در دقیقه 82 رودری کار را به تساوی کشاند.

گلی که رودی در جریان بازی منچستر سیتی و چلسی به ثمر رساند باعث شد تا حداقل امتیازات بازی در زمین خانگی سیتی برای آنها محفوظ بماند.

در دیگر بازی های امروز دو تیم مدعی لیورپول و آرسنال مقابل رقبایشان به پیروزی رسیدند تا نتایج این هفته چندان به مذاق هواداران سیتی دنبال نشود.

لیورپول امشب توانست با نتیجه 4 بر 1 برنتفورد را شکست دهد. آرسنال نیز در بازی یک طرفه و پرگل با 5 گل تیم میهمانش برنلی را مغلوب کرد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها