کد خبر : 10322
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

هدیه اولین پیروزی بارسلونا توسط لواندوفسکی به هواداران

هدیه اولین پیروزی بارسلونا توسط لواندوفسکی به هواداران

به گزارش مارال نیوز؛ هدیه شیرین روبرت لواندوفسکی به بارسلونا با به ارمغان آوردن یک پیروزی دلچسب که اولین برد بارسلونا در لالیگای امسال نیز بود به هواداران می تواند باشد. بارسلونا در حالی امروز در هفته سوم لالیگا در یک بازی پر گل با نتیجه 4 بر 1 از سد سوسیداد گذشت که بخت

به گزارش مارال نیوز؛ هدیه شیرین روبرت لواندوفسکی به بارسلونا با به ارمغان آوردن یک پیروزی دلچسب که اولین برد بارسلونا در لالیگای امسال نیز بود به هواداران می تواند باشد.

بارسلونا در حالی امروز در هفته سوم لالیگا در یک بازی پر گل با نتیجه 4 بر 1 از سد سوسیداد گذشت که بخت نیز با او یار بود و اگر درخشش ستاره ای به نام لواندوفسکی نبود مطمئنا نتیجه و امتیازات به این شکل تقسیم نمی شد.

روبرت لواندوفسکی با بهره گیری از تیزهوشی و موقعیت شناسی و چهارچوب شناسی خود که به یادگار مانده از سالها بازی در بایرن مونیخ و حضور موفقتی آمیز در بودنسلیگا بود دو گل بسیار تماشایی برای بارسلونا و کاتالانها به ثمر رساند.

عثمان دمبله و آنسو فاتی نیز دیگر گلهای کاتالانی ها را در این بازی به ثمر رساندند تا اولین برد بارسلونا با درخشش لواندوفسکی به بار بنشیند.

حالا بارسلونایی ها با این برد پرگل و به لطف تفاضل گل بهتر به رده پنجم لالیگا برگشتند و امیدوار به لغزش بزرگان و تیم های صدرنشین می مانند.

پیروزی بارسلونا هدیه لواندوفسکی به هواداران

لواندوفسکی بزرگترین خرید چند وقت اخیر بارسلونا محسوب می شود. بازیکن ستاره ای که روز به روز درخشش خود را در تیم باشگاهیش بیشتر از قبل نشان می دهد.

هر چند که جدایی لواندوفسکی از بارسلونا با حرف و حدیث و مشکلات و چالشهای زیادی از بایرن اتفاق افتاد و این موضوع به ناراحتی سران و مربیان و هواداران بایرن به اتمام رسید اما درنهایت لواندوفسکی به هدف بزرگ خود که بازی در بارسلونا بود دست یافت و او اکنون خود را خوشبخت و روی ابرها احساس می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
وقتی که ژاپن فرانسوی ها را تا مرز سکته می برد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مرز سکته برد تا هواداران این تیم حتی به […]

trackback
روند خوب گلزنی بایرن مونیخ در روزهای نبود لواندوفسکی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] وجود جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ […]