کد خبر : 3992
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۱۹

هر 5 نماینده آسیا در جام جهانی 2022 قطر مشخص شد

هر 5 نماینده آسیا در جام جهانی 2022 قطر مشخص شد

تیم های آسیایی حاضر در جام جهانی قطر کدام کشورها هستند. تمامی تیم ها و نمایندگان قاره آسیا برای حضور در جام جهانی 2022 قطر مشخص شدند. با انجام آخرین دیدار پلی آف در جام جهانی امسال 5 تیم از آسیا و اقیانوسیه در جام جهانی دوحه حاضر خواهند بود. به گزارش مارال نیوز، ایران،

تیم های آسیایی حاضر در جام جهانی قطر کدام کشورها هستند. تمامی تیم ها و نمایندگان قاره آسیا برای حضور در جام جهانی 2022 قطر مشخص شدند.

با انجام آخرین دیدار پلی آف در جام جهانی امسال 5 تیم از آسیا و اقیانوسیه در جام جهانی دوحه حاضر خواهند بود.

به گزارش مارال نیوز، ایران، کره، عربستان و ژاپن 4 نماینده قاره آسیا و اقیانوسیه در جام جهانی 2022 قطر بودند که روز گذشته با دیدار پلی آفی که بین پرو و استرالیا برگزار شد، استرالیا توانست در ضربات پنالتی پیروز میدان شده و به عنوان پنجمین نماینده آسیا راهی جام جهانی شود.

رد مایند کلیدی ترین بازیکن استرالیا در دیدار با تیم پرو بود. این دروازه بان که در دقیقه 120 با رایان دروازه بان ثابت و اول استرالیا تعویض شده بود، رد ضربات پنالتی خوش درخشیده و استرالیا را به جام جهانی برد.

استرالیا در جام جهانی نماینده آسیا

تیم های آسیایی حاضر در جام جهانی

با این درخشش استرالیایی ها، حالا این بار حماسه ورزشی برای استرالیا رقم خورده شد.

در بازی و دیداری که تیم پرو، یک سر و گردن بالاتر از رقیب خود بود، اما در ضربات پنالتی و درخشش ردمایند سی و یکمین تیم راه یافته به جام جهانی 2022 قطر لقب گرفتند.

پرو که در رقابت مستقیم از برزیل و آرژانتین و اکوادور و اروگوئه عقب مانده بود، حالا در پلی آف نیز مقابل نماینده اسیا و اقیانوسیه کم آورد.

با این نتایج حالا استرالیا بعد از سالها دوری از سطح اول فوتبال جهان، می تواند مزه جام جهانی را بچشد. طعم شیرینی که در صورت درخشش در این مسابقات، زیبایی و شیرینی های آن دو چندان نیز خواهد شد.

در سال 1998 استرالیا در ملبورن مقابل تیم ملی ایران با تساوی دو بر دو مواجه شده و در نهایت به دلیل قانون خوردن گل بیشتر در زمین خود، از راهیابی به جام جهانی باز ماند. حالا این بار در پلی آف حماسه مشابه دیگری البته این بار به سود خودشان رقم زده شد.

مطلب بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی از کی شروع می شود، و نظر پیرترین بازیکن تاریخ جام جهانی در خصوص کارلوس کی روش را نیز نگاهی بیاندازید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها