کد خبر : 2903
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

آیا کارخانه های شوینده قیمت کالاهای خود را می توانند بالاتر ببرند؟

آیا کارخانه های شوینده قیمت کالاهای خود را می توانند بالاتر ببرند؟

آیا کارخانه های مواد شوینده اجازه بالا بردن قیمت را دارند و می توانند کالاهای تولیدی خود را بالاتر از قیمت گذشته به بازار عرضه کرده و بفروشند یا نه؟ اخیرا با طرح مردمی سازی یارانه ها شاهد افزایش چند قلم از کالاها یعنی مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن بودیم که قیمتهای مصوب آن

آیا کارخانه های مواد شوینده اجازه بالا بردن قیمت را دارند و می توانند کالاهای تولیدی خود را بالاتر از قیمت گذشته به بازار عرضه کرده و بفروشند یا نه؟

اخیرا با طرح مردمی سازی یارانه ها شاهد افزایش چند قلم از کالاها یعنی مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن بودیم که قیمتهای مصوب آن نیز از سوی مراجع رسمی اعلام شد.

گرانفروشی مواد شوینده ها

گران کردن یا نکردن مواد شوینده

طی آن به خانوارهایی که مشمول دریافت یارانه می شدند و در دهک های پایین قرار داشتند؛ یارانه های 300 و 400 هزار تومانی واریز شد.

با این وجود خبرهایی ضد و نقیض در خصوص افزایش قیمت مواد شوینده در مغازه ها پیچید که وزیر صمت به این سوال و دغدغه مهم مردم در خصوص افزایش یافتن یا نیافتن مواد شوینده و گران فروشی آن پاسخ داد.

گران فروشی مواد شوینده ممنوع

وزیر صمت اخیرا اعلام کرده که تولید کنندگان مواد شوینده اجازه گران کردن مواد تولیدی خود را ندارند و دولت نیز این اجازه را نخواهد داد.

به گفته این مقام مسئول تولید کنندگان مواد شوینده بایستی قیمتهای خود را به زمان قبل بازگردانند.

بنابراین به نظر می رسد که با اعلام وزیر صمت، گران شدن مواد شوینده فعلا اتفاق نخواهد افتاد و در دستور کار نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها